دانلود بازی Starsand برای PC
دانلود بازی Starsand برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Starsand برای PC

پارسی گیم 16 آبان 1400 5 دیدگاه
4,945 بازدید

دانلود بازی Starsand برای کامپیوتر

آن دسته از بازی‌های ویدیویی که چالش اصلی در گیم پلی آن‌ها، تلاش برای زنده ماندن است برای بسیاری از مخاطبان جذاب بوده و آن‌ها را به سمتش جذب می‌کند. برخی از این بازی‌ها تلفیقی با ژانر وحشت داشته و برخی دیگر صرفاً همان عنصر بقا را محوریت خودشان قرار می‌دهند و همین موضوع تنوع این سبک را در بازار بازی‌های ویدیویی زیاد کرده است. بازی Starsand از استودیو Tunnel Vision عنوانی جدید در سبک بقا بوده که یک صحرای وسیع و مرموز را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی برای شما آماده کرده است.

شما در نقش یک جهانگرد قرار می‌گیرید که در کنار سایر دوستانش عازم سفری مهیج در بیابان‌ها شده است. همه‌چیز در ظاهر خوب است تا اینکه یک طوفان شن سهمگین سر راه شما قرار گرفته و پس از آن، خودتان را تنها در این بیابان داغ و خطرناک می‌یابید و حال باید به‌جز ماجراجویی، برای زنده ماندن هم تلاش کنید. این بیابان گرم و بی‌آب‌وعلف محیط خطرناکی است و ظاهراً رازهای مرموز زیادی درون آن نهفته شده که باید آن‌ها را کشف کنید.

هدف اصلی شما در این بازی زنده ماندن در این محیط سخت و طاقت‌فرسا است. در ابتدا شاید فکر کنید برای نجات شما افرادی خواهند آمد اما با گذر زمان این موضوع را فراموش خواهید کرد. سؤال بزرگی که وجود دارد، وقایع عجیب و مرموزی است که در بیابان مشاهده می‌کنید. برای مثال چرا در آسمان شب دو ماه دیده می‌شود؟ یا شن‌هایی دوردست به چه علت تکان می‌خورند.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و تمام آن در محیط بیابانی جریان خواهد داشت. شما باید برای در امان ماندن از گرما، سایه پیدا کرده و سپس به جست‌وجوی آب بپردازید. فاکتور مهم کاراکتر شما انرژی‌اش بوده که باید به شکلی بهینه از آن استفاده کنید.
همان‌قدر که روزهای بیابان سوزان است، شب‌ها سرد و استخوان سوز بوده و باید برایش فکری بکنید. بخش دیگری از بازی به شکار و ساخت‌وساز وسایل ضروری و پناهگاه اختصاص داشته و جست‌وجو برای اشیاء مرموز و باستانی نیز فعالیت جذابی است که می‌توانید به آن بپردازید. سیستم آب‌وهوای پویا، وجود دشمنان متنوع و حل کردن معماهای مرموز از ویژگی‌هایی است که عمق گیم پلی بازی را چند برابر کرده تا لذت شما از آن بیشتر شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Satisfactory و Ark: Survival Evolved را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Starsand با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3 (4th Generation) or equivalent AMD, min. 2.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 960 or equivalent AMD
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 (4th Generation) or equivalent AMD, min. 2.4 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or equivalent AMD
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your day started as planned. Motivated and full of ambition you started the run of your life, in the middle of the desert, surrounded by like-minded people. The months of hard training should finally bear fruit. Suddenly, you were caught in a monstrous sandstorm and now you find yourself alone in an inhospitable, hot environment. Deserted and merciless, an ocean of sand stretches to the horizon.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    بعد از ساخت پناهگاه و سیو کردن بازی، وقتی از بازی بیرون مییایی
    هیچ فایل سیوی وجود نداره و باید بازی رو از اول شروع کنی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام با این سیستم بالا میاد؟؟؟ حتی با لگ
    Core i3 540 GT 730 Ram 8g

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام بازی کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محسن

      پشتیبانی

      سلام
      این نسخه نهایی بازی نیست