دانلود بازی The Night Is Grey برای PC
دانلود بازی The Night Is Grey برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Night Is Grey برای PC

پارسی گیم 25 دی 1402 بدون دیدگاه
2,094 بازدید

دانلود بازی The Night Is Grey برای کامپیوتر

بازی درگیرکننده و مهم The Night Is Grey یک عنوان ماجراجویی جذاب با گیم پلی کلیک و اشاره است که در جنگلی مرگبار پر از گرگ‌های عجیب و غریب می‌گذرد. بازیکنان نقش گراهام، یک مرد میان‌سال عینکی را بر عهده می‌گیرند که در حالی که برای نجات جان خود فرار می‌کند، در یک اقامتگاه متروکه به دختر گمشده‌ای به نام هانا برخورد می‌کند. آنها باید با هم در یک محیط مرموز و خطرناک حرکت کنند، معماها را حل کرده، در دیالوگ‌های فکر برانگیز شرکت کنند و داستانی پر از پیچش‌های غیرمنتظره را کشف کنند. این بازی ادای احترام زیادی به بازی های کلاسیک این ژانر در دهه 90 میلادی درون خود جای می‌دهد.

این بازی که توسط Whalestork Interactive توسعه داده شده است، یک برداشت مدرن از بازی‌های ماجراجویی کلاسیک کلیک و اشاره است که داستان‌سرایی سنتی را با شخصیت‌های بسیار پویا، پس‌زمینه‌های متحرک و موسیقی اورجینال و اتمسفریک ترکیب می‌کند. بازی به دلیل توجه دقیق به جزئیات در طراحی بصری خود متمایز است. انیمیشن‌های شخصیت‌ها فریم به فریم با دست طراحی شده‌اند و با 12 فریم در ثانیه حس انیمیشن دوبعدی کلاسیک را ایجاد می‌کنند. بازی دارای بیش از 50 مکان متحرک و نقاشی شده با دست است که بازیکنان را به محیط جوی جنگل مرگبار می‌کشاند و آن ها را تا پایان داستان درگیر خود خواهد کرد.

The Night Is Grey مکانیک‌های کلاسیک ژانر ماجراجویی کلیک و اشاره را در برمی‌گیرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از طریق خلاقیت و کاوش پازل‌ها را حل کنند. تمرکز بر داستان پردازی جذاب در دیالوگ‌های خوب نوشته شده، طنز سیاه و پیچش‌های داستانی غیرمنتظره مشهود است. بازی مکانیکی مبتکر را معرفی می‌کند که در آن گراهام، پس از یافتن هانا، باید برای دستیابی به مواردی که دور از دسترس او هستند، به او تکیه کند. این یک لایه اضافی از استراتژی و همکاری به جنبه حل پازل بازی اضافه می‌کند. حس شوخ طبعی گراهام و پنهان کردن عمدی اطلاعات باعث ایجاد حس عجیبی شده و داستانی زیبا می‌سازد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Many Pieces of Mr Coo و Cats and the Other Lives را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Night Is Grey برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7, Windows 8, 8.1, Windows 10
Processor: Intel core i5 2557M
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT440 or HD5570
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 7, Windows 8, 8.1, Windows 10
Processor: Intel core i5 2557M
Memory: 16 MB RAM
Graphics: GeForce GT440 or HD5570
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Graham is alone in a forest filled with strange wolves. While he’s fleeing for his life he finds a lost girl in an abandoned lodge that won’t survive without his help. Try to find their way to safety in this game filled with puzzles, engaging dialogue and innovative storyline. But watch out: not everything is what it seems. A cinematic thriller told through the classic perspective of point & click adventure games, The Night is Grey is about modern storytelling fused together with hand-drawn animated characters, fully animated backgrounds and an original studio recorded music score.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.