محتواهای اسپایدرمن بازی Avengers
محمد صادق شجاعی

اسپایدرمن ماه جاری به بازی Avengers اضافه خواهد شد

محمد صادق شجاعی 14 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,266 بازدید

بازی Avengers به شما اجازه می‌دهد در قالب شخصیت‌های گروه اونجرز از جمله کاپیتان آمریکا، آیرون من، ثور، هالک و بلک ویدو مراحل مختلفی را پست سر گذاشته و داستان‌های ابرقهرمانی را تجربه کنید. با وجود کاراکتر‌های متعدد، یکی از غایبان بزرگ این اثر شخصیت Spider Man است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان می‌توانند محتوای مربوط به اسپایدرمن بازی Avengers را در اواخر ماه جاری تجربه کنند.

استودیو Crystal Dynamics در قالب پستی در بلاگ رسمی بازی Avengers اعلام کرد که محتوا‌های مربوط به مرد عنکبوتی به عنوان بخشی از به روز رسانی 2.2 در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) در دسترس قرار خواهند گرفت. در کنار این شخصیت، Hero Event جدیدی به نام Great Power نیز به بازی اونجرز اضافه می‌شود. در این رویداد Spider-Man با Ms Marvel و Black Widow متحد می‌شود تا یکی از نقشه‌های AIM را خنثی کند. در این شرایط اسپایدرمن باید تصمیم بگیرد که آیا ترجیح می‌دهد به تنهایی عمل کند یا به عنوان بخشی از یک تیم اهداف را پیش ببرد.

به این علت که حقوق مادی و معنوی این ابرقهرمان در اختیار شرکت سونی قرار دارد، تنها کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند محتوا‌های اسپایدرمن را تجربه کنند. با این وجود، در نسخه 2.2 حالت‌های جدیدی در دسترس کاربران دیگر پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت. این نسخه شامل Klaw Raid است که وقایع پس از بسته الحاقی War for Wakanda را به نمایش می‌گذارد. دیگر محتواهای آپدیت 2.2 بازی Avengers به شرح زیر است:

  1. افزایش Power-Level: در این نسخه حداکثر سطح Power-Level از 150 به 175 افزایش می‌یابد.
  2. ارتقا تجهیزات: می‌توانید با بازیافت تجهیزات با لول بالاتر، تجهیزات خود را ارتقا دهید تا با سطح Power Level آیتم استفاده شده مطابقت داشته باشند (به استثنای چند مورد).
  3. Shipment‌ها: سازندگان نسبت به درخواست‌های بازیکنان مبنی بر اضافه شدن راهی برای به دست آوردن آیتم‌های تزئینی و منابع از طریق گیم‌پلی و همچنین فضایی برای استفاده از Units آگاه هستند. به همین دلیل ویژگی Shipment به بازی اضافه شده است. هر Shipment ارزشی معادل با ۵۰۰ واحد Units داشته و آیتم‌های مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد. قبل خرید Shipment می‌توانید محتویات آن‌ها را مشاهده کنید. احتمال کمی وجود دارد که Shipment خریداری شده حاوی پوشش خاصی باشد که راه دیگری برای دستیابی به آن وجود ندارد. اگر چه برای به دست آوردن آن تنها شانس لازم نیست؛ زیرا پس از خرید 100 عدد Shipment به صورت خودکار آن را دریافت خواهید کرد.
  4. Weekly Objectives برای هر شخصیت: با اضافه شدن Seeking the Super Adaptoid Mission Chain و Klaw Raid: Discordant Sound، می‌توانید جوایز هفتگی را برای هر یک از شخصیت‌های واجد شرایط دریافت کنید.

محتواهای اسپایدرمن بازی Avengers

نارضایتی بازیکنان و رئیس اسکوئر انیکس از بازی Avengers

اخیرا به دنبال اعتراضات شدید بازیکنان، شرکت Square Enix و استودیو کریستال داینامیکس اقدام به حذف مکانیک‌های Pay to Win از بازی Avengers کردند. امکان خرید آیتم‌هایی با ویژگی افزایش XP و منابع دریافتی با پول واقعی، مدتی پیش به بازی مذکور اضافه شد که موجب نارضایتی بسیاری از بازیکنان و طرفداران شد. این خشم و ناراحتی گیمر‌ها به این دلیل ایجاد شد که استودیو Crystal Dynamics از عدم وجود خرید‌های درون بازی خبر داده بود. همچنین رئیس شرکت اسکوئر انیکس یعنی یوسوکه ماتسودا ضمن ابراز ناامیدی از عملکرد بازی Avengers، اعلام کرد که استودیو کریستال داینامیکس به دلیل فقدان تجربه کافی در زمینه ساخت بازی‌های لایو سرویس، انتخاب نامناسبی بوده است.

نظر شما در مورد محتواهای اسپایدرمن بازی Avengers چیست؟ آیا قصد تجربه این موارد را دارید؟ نظرات خود را با ما  در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.