دانلود بازی To The Rescue برای PC
دانلود بازی To The Rescue برای PC پارسی گیم

دانلود بازی To The Rescue برای PC

پارسی گیم 13 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,459 بازدید

دانلود بازی To The Rescue برای کامپیوتر

سگ‌ها را می‌توان یکی از بهترین دوست‌های انسان دانست. در طول زمان این موجودات دوست‌داشتنی روزبه‌روز به بشر نزدیک‌تر شده‌اند و اکنون بسیاری از افراد آن‌ها را نه به‌عنوان حیوان خانگی، بلکه به‌عنوان یک همراه و دوست در کنار خود نگه می‌دارند. در بازی To the Rescue از استودیو Little Rock Games شما باید مدیریت یک مرکز نگهداری از این موجودات جذاب را بر انجام داده، آن را توسعه دهید و سرپرستی سگ‌های بدون صاحب را بر عهده بگیرید تا صاحب مناسبی برایشان پیدا شود.

گرافیک بازی سبک کارتونی و دوبعدی داشته و محیط‌های رنگارنگ و جذابی را پدید آورده است تا همه‌چیز به‌سادگی در دسترس شما قرار بگیرد. هدف اصلی شما توسعه این مرکز نگهداری و پیدا کردن سگ‌های ولگرد و بی‌پناه است. شاید در ظاهر این کار ساده باشد اما جوانب زیادی را باید بسنجید و مراقب مسائل بسیاری هم در مورد خود مرکز و هم در مورد سگ‌هایی که نگه می‌دارید باشید.

هر روز داخل بازی چالش جدیدی سر راه شما قرار می‌گیرد. به دلیل تنوع نژاد سگ‌هایی که در بازی وجود دارند، رفتارها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای هرکدام تعیین شده و برای همین باید اطلاعات خوبی از آن‌ها داشته باشید. برای مثال نوع بیماری‌های هر نژاد از سگ‌ها متفاوت بوده و یا ممکن است از لحاظ جسمانی به مشکلات مختلفی بخورند که با رسیدگی پزشکی شما و رعایت بهداشت مرکز، این موارد قابل‌حل است.

اگر در مدیریت همه‌چیز موفق باشید، درآمد خوبی کسب خواهید کرد که توسط آن می‌توانید مرکز نگهداری را توسعه داده، ظرفیتش را بیشتر کنید و تجهیزات و مواد دارویی بهتری برای سگ‌ها فراهم کنید. به‌تدریج افراد مختلف برای قبول سرپرستی سگ‌های شما مراجعه خواهند کرد و فضا برای نگهداری سگ‌های جدید بیشتر باز می‌شود. در این بازی شبیه‌ساز، همه‌چیز را در مورد نگهداری سگ‌ها در یک مرکز مخصوص یاد خواهید گرفت و با آن سرگرم می‌شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Potion Craft و Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی To The Rescue با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: 2.2GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

To The Rescue! is a dog shelter simulator where you are responsible for taking care of dozens of cute dogs in need of homes. It’s not all cuddles and snoot boops though: running a shelter can be a lot of work. You have to manage all of the dogs’ needs in order to maximize their chances of finding the right forever homes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.