دانلود بازی Fling to the Finish برای PC
دانلود بازی Fling to the Finish برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fling to the Finish برای PC

پارسی گیم 10 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,653 بازدید

دانلود بازی Fling to the Finish برای کامپیوتر

در طول تاریخ بازی‌های مسابقه‌ای زیادی منتشر شده‌اند که هر کدام سبک و سوژه‌ای منحصربه‌فرد داشته و به شکلی متفاوت قوانین خودشان را تعریف می‌کردند. برخی مسابقات با اتومبیل‌های پرسرعت در پیست‌هایی بزرگ انجام می‌شد و برخی خود کاراکتر شما را برای رسیدن به خط پایان به چالش می‌کشاند. بازی Fling to the Finish از استودیو Splitside Games عنوانی مسابقه‌ای و چندنفره بوده که سبک جدیدی را معرفی می‌کند و به دلیل نوآوری گیم پلی‌ به‌شدت سرگرم‌کننده و اعتیادآور است.

هدف اصلی بازی سرگرم کردن شما و دوستانتان در یک محیط فانتزی زیبا توسط مسابقاتی مهیج است. ماهیت بازی چندنفره بوده و کاراکترهای بامزه شما توسط یک طناب به یکدیگر متصل هستند. این طناب از قوانین فیزیک واقعی تبعیت کرده و خاصیت الاستیک دارد که عمق جذابیت گیم پلی بازی توسط همین عنصر ایجاد شده است. شما باید با کمک این طناب که شخصیت بامزه خودتان را با شخصیت یک بازیکن دیگر متصل کرده از موانع مختلف عبور کرده و تلاش کنید تا به خط پایان مسابقه برسید.

یادگیری ویژگی‌های طناب نکته کلیدی برای پیروزی در مسابقات Fling to the Finish است. گاهی باید به کمک آن پرش‌های بلندی را انجام دهید، گاهی دوست خود را که در لبه پرتگاه گیر کرده نجات دهید و یا از پلی معلق عبور کنید. به دلیل اتصال دائمی شما به یک بازیکن دیگر، نقش همکاری و کار تیمی در این بازی به‌شدت پررنگ بوده و تجربه جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را از گیم پلی در اختیارتان قرار می‌دهد. طراحی مراحل نیز منحصربه‌فرد و متنوع بوده و داخل آن‌ها معماها و موانع متعددی را ملاقات خواهید کرد که عبور از هر کدام نیازمند نقشه‌ای جدید و تفکری متفاوت است.

علاوه بر هیجان بالا و کار تیمی که به‌واسطه طناب به وجود می‌آید، رقیبان شما می‌توانند با استفاده از سلاح‌هایی مثل لیزر، چاه بازکن و یا وزنه‌های سنگین به سمت شما حمله کرده و کار را برایتان سخت‌تر کنند. شما نیز به این سلاح‌ها دسترسی داشته و به کمک آن‌ها می‌توانید لحظات لذت‌بخش و مملو از سرگرمی را در کنار دوستان خود خلق کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys و Final Exam را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fling to the Finish با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8, 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GEFORCE GTX 860M
DirectX: Version 12
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Fling to the Finish, teams of two players race through colorful, chaotic obstacle courses while tethered by a stretchy elastic rope. When you and your friends first pick up the game your rope will get tangled in practically everything you pass. But as you quickly improve your communication skills you’ll learn that the rope is your biggest asset.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.