دانلود بازی The Galactic Junkers برای PC
دانلود بازی The Galactic Junkers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Galactic Junkers برای PC

پارسی گیم 16 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,043 بازدید

دانلود بازی The Galactic Junkers برای کامپیوتر

امروزه تنوع بالایی از بازی‌های مستقل در بازار وجود دارد که هر کدام در ژانر و سوژه متفاوتی طراحی می‌شوند و از جذابیت منحصر به فردی برخوردار هستند. این دسته از بازی‌ها گیم پلی سرگرم‌کننده‌ای دارند و از طرفی بر روی اکثر سخت‌افزارها به‌سادگی قابل‌اجرا هستند. بازی The Galactic Junkers از استودیو Evil Twin Artworks عنوانی با همین ویژگی‌ها در سبک تلفیقی استراتژی و نقش‌آفرینی بوده که شما را در قدم‌های یک کاپیتان سفینه فضایی با خدمه دست و پا چلفتی قرار می‌دهد تا لحظات اکشن جذاب و بامزه‌ای را تجربه کنید.

بازی خودش را یک عنوان ماجراجویی و اکشن در فضا با عناصر طنز و کمدی معرفی می‌کند و از لحاظ گرافیکی و ظاهری نیز بسیار با این موارد همخوانی دارد. کاراکتر شما به دلایلی توسط گروه‌ها و ارگان‌های بسیاری تحت تعقیب است. برای فرار از این شرایط سخت تنها سفینه فضایی، مهارت و خدمه بی دست و پای خودتان را در اختیار خواهید داشت. گیم پلی بازی تلفیقی از مبارزات به سبک استراتژیک، مراحل پلتفرمر، عناصر نقش‌آفرینی و همچنین ارتقا کاراکتر و سفینه فضایی خودتان است.

گشت و گذار در منظومه شمسی یکی دیگر از فعالیت‌های جالب موجود در بازی بوده که شما را سرگرم خواهد کرد. مراحل بسیاری در جای جای کهکشان طراحی شده‌اند و هر کدام چالش متفاوتی خواهند داشت. محافظت از سفینه، ارتقا آن و حمله کردن به سایر سفینه‌های فضایی از دیگر ویژگی‌های بازی است که تجربه‌اش را لذت‌بخش‌تر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به وجود عناصر طنز و طراحی بامزه کاراکترها اشاره کرد که تلفیق آن‌ها یک بازی کامل مستقل فضایی و اکشن را پدید آورده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و The Outer Worlds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Galactic Junkers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel Core i5 2.6Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 9800 GT
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8 64Bit
Processor: Intel Core i5 3.5Ghz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Being the captain of a spaceship can be hard, especially when there’s a price on your head. Bounty hunters, space pirates, and even the Galactic Union are trying to hunt you down. All that stands between you and oblivion is your wits, your crew, and your trusty ship.
The Galactic Junkers is a comedic action-adventure space combat game that puts you in the role of a space captain on the run. Your ship might be falling apart and your crew isn’t the best but with a little luck you can keep everything ship-shape. Upgrade your ship, hire new crew, steal supplies and equipment, and keep searching for the truth of why everyone wants you dead.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.