دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 برای PC
دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,514 بازدید

دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 برای کامپیوتر

صنعت بازی‌های ویدیویی شاخه‌های گسترده‌ای داشته و در زمینه‌های بسیار متنوعی توسعه پیدا کرده است. یکی از این موارد، بخش شبیه‌سازها بوده که در آن فعالیت‌ها و ورزش‌ها در قالب یک بازی ویدیویی و در دنیایی مجازی به خورد بازیکنان داده می‌شود. شاخه‌های زیادی از فعالیت‌های روزمره را می‌توانید امروز پشت سیستم خود تجربه کنید. بازی Bassmaster Fishing 2022 از استودیو Dovetail Games عنوانی جدید بوده که مسابقات حرفه‌ای ماهیگیری را محوریت خودش قرار داده است.

نکته اول این بازی، لایسنس بودن تمامی تیم‌ها و اسپانسرهای موجود در آن است که سطح حرفه‌ای بودن آن را نشان می‌دهد. تمامی مسابقات از سطح مبتدی تا پیشرفته در بازی گنجانده شده‌اند تا بتوانید کامل‌ترین تجربه را از مسابقات ماهیگیری داشته باشید. 8 تیم بزرگ و اصلی در بازی وجود داشته که می‌توانید مسیر خود برای قهرمانی را با هرکدام از آن‌ها شروع کرده و برای رسیدن به صدر تلاش کنید.

پس از شخصی‌سازی ظاهر ماهیگیر خود، ابتدا در تیمی استخدام‌ شده و با انتخاب اسپانسر، ماجرا را آغاز خواهید کرد. به‌جز بخش Career که تماماً به همین موارد اختصاص دارد، بخش آنلاین و چندنفره بازی این امکان را به شما می‌دهد تا با سایر بازیکنان وارد رقابت‌هایی دوستانه شده و یا لیگ داخلی خودتان را تشکیل دهید. موتور بازی Unreal Engine بوده به لطف قدرت آن، انیمیشن‌ها و گرافیک واقع‌گرایانه‌ای را شاهد خواهید بود.

علاوه بر موارد بالا، قایق‌ها و تجهیزات ماهیگیری حرفه‌ای که همگی لایسنس اصلی دارند در دسترس شما هستند و 10 نفر از اسطوره‌های این رشته ورزشی نیز درون بازی گنجانده شده‌اند. گیم پلی به لطف استفاده از دوربین زیر آب بسیار روان و قابل‌درک طراحی شده و استفاده درست از حرکات دست و موقعیت‌یابی رمز موفقیت شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 22 و Moonglow Bay را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 64bit
Processor: Quad-Core 3.5 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Graphics Card with 2Gb dedicated video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 21 GB available space
Additional Notes: External mouse or compatible Xbox controller required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Bassmaster® Fishing 2022, the official video game is coming this Fall, bringing the thrill of competitive big bass fishing to PC. Dive into the fully licensed content from the Bassmaster series from amateur to elite events. Manage your sponsors, equip your dream setup, and customise the look of your angler to tackle the Bassmaster series.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.