دانلود بازی The Low Road برای کامپیوتر
دانلود بازی The Low Road برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی The Low Road برای PC

پارسی گیم 10 مرداد 1396 بدون دیدگاه
10,141 بازدید

دانلود بازی The Low Road برای کامپیوتر

در این برهه از صنعت گیم کمتر بازی پیدا می‌شود که با نوآوری و روایت داستانی متفاوتش سعی در جذب مخاطب داشته باشد، البته بازی‌هایی بوده‌اند که با ساختارشکنی انقلابی در صنعت گیم به پا کرده باشند ازجمله این بازی‌ها می‌توان به The Last Of Us اشاره کرد که شاهکاری تکرار نشدنی از استدیوی ناتی داگ است، همان‌طور که اشاره شد اگر استدیوی بخواهد دست به تغییر بزند معمولاً استدیوهای بزرگ هستند و استدیوها کوچک و تازه تأسیس خطر این ریسک را نمی‌پذیرند. The Low Road یکی از آن بازی‌هاست که باگیم پلی و رایت داستانی خود سعی در جذب مخاطب دارد.

داستان بازی The Low Road در دهه‌ی 70 میلادی روایت می‌شود، شما که به‌تازگی از یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا فارغ‌التحصیل شده‌اید دریکی از شرکت‌های حقوقی بزرگ آمریکا مشغول به کار می‌شوید، شما در این شرکت برای رشد و ترقی باید دست‌به‌کارهای مختلف و حتی در برخی موارد غیراخلاقی بزنید! تا توسط رئیس خود دیده شوید و به مقام‌های بالاتر برسید.

گیم پلی The Low Road دارای چالش خاصی نیست و اکثر مراحل بازی با صحبت کردن با افراد اداره پیش می‌رود و بیشتر داستان پیچیده و جذاب بازی است که شمارا درگیر خود می‌کند و باعث می‌شود که حتی برای چند بار بازی را تجربه کنید.

The Low Road از یک گرافیک کارتونی و دوبعدی بهره می‌برد که کاملاً مناسب بازی است، زیرا بازی صحنه‌های اکشن و سینمایی خاصی ندارد و این گرافیک دوبعدی کاملاً جواب گوی بازی است، از دیگر نقاط قوت گرافیک بازی می‌توان به طراحی محیط‌ها و رنگ‌بندی‌ها اشاره کرد که کاملاً مناسب حال و هوای یک اداره و دهه‌ی 70 میلادی است.

اگر به تجربه‌ی بازی‌های جدید و متفاوت علاقه دارید و داستان بازی برای شما اهمیت زیادی دارد، The Low Road شمارا ناامید نخواهد کرد، بازی که با داستان فوق‌العاده خودش شمارا جلوی کنسولتان میخکوب می‌کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.0GHz dualcore
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 Compatible Video Card
DirectX: Version 10
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Embedded
Additional Notes: 16:9 monitor recommended

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.