دانلود بازی City of Gangsters Criminal Record برای PC
دانلود بازی City of Gangsters Criminal Record برای PC پارسی گیم

دانلود بازی City of Gangsters Criminal Record برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,616 بازدید

دانلود بازی City of Gangsters Criminal Record برای کامپیوتر

امروزه شبیه‌سازهای مدیریت و ساخت‌وساز زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد که هر کدام منحصربه‌فرد بوده و سوژه‌ای جدید و متفاوت را در بر می‌گیرد. در برخی باید مدیریت کامل یک شهر بزرگ را بر عهده بگیرید، در برخی یک شهربازی یا باغ‌وحش بسازید و در برخی دیگر هم ایستگاه فضایی خودتان را مدیریت کنید. بازی City of Gangsters از استودیو SomaSim عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که ساخت‌وساز و مدیریت یک باند تبهکاری حرفه‌ای و بزرگ را بر عهده شما قرار می‌دهد تا به بزرگ‌ترین مافیای در سطح شهر تبدیل شوید. به‌تازگی بسته الحاقی Criminal Road نیز برای بازی منتشر شده است.

شما در این بازی باند خلاف‌کار خود را از صفر شروع کرده و به‌تدریج با توسعه دادن آن، تبدیل به مهم‌ترین و ثروتمندترین گروه خلاف‌کار شهر می‌شوید. بازی در سال 1920 میلادی جریان داشته و سبک سیاق کلاسیک آن دوران را می‌توانید به‌خوبی در محیط‌های طراحی شده آن مشاهده کنید. در آن دوران بسیاری از موارد مانند مشروبات الکلی و مخدرها به‌طور کامل در ایالات‌متحده ممنوع شدند و در نتیجه آن، فعالیت گروه‌های خلاف‌کار برای قاچاق این محصولات جهش فوق‌العاده‌ای داشت.

زمانی که شما وارد شهر می‌شوید، هیچ‌چیزی ندارید و باید از تجارت‌های ساده و قاچاق اشیا معمولی‌تر شروع کنید. بازار سیاه مکان مناسبی برای شروع ماجرای شما است و در آنجا هم می‌توانید اجناس خود را بفروشید و هم از تقاضای مردم باخبر شوید. به‌زودی با پیشروی و گسترش باند شما، کل منطقه را تحت پوشش قرار داده و تجارت را در ابعاد بزرگ‌تری ادامه خواهید داد. اکنون می‌توانید بندرگاه‌های مخفی برای ورود اجناس قاچاق خریداری کنید، به پلیس رشوه دهید تا مزاحم کار شما نشود و همچنین با سایر باندها وارد رقابت شوید.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین این سبک، با زاویه دوربین دید از بالا روایت شده و در آن مدیریت منابع و توجه به جزییات حرف اول را میزند. علاوه بر منابع مالی، باید مراقب تمامی ابعاد تجارت خود باشید، روابط خود با سایر گروه‌ها و پلیس را حفظ کرده تا بتوانید در توسعه و گسترش آن موفق شوید.
در بسته الحاقی Criminal Record نقشه‌های جدیدی برای مدیریت کارهای خلاف در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون نقش‌های جدیدی با نام کاپیتان به بازی اضافه شده که می‌توانید درجه‌های مختلفی را به‌واسطه آن به افراد تیم خود بدهید. هر کدام از این افراد با درجات بالا، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار نظام خلافکاری شما قرار خواهند داد. علاوه بر این اکنون می‌توانید دفتر شخصی خود را داشته باشید و شهر جدید فیلادلفیا را نیز زیر سلطه خلافکارانه خود قرار دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Railway Empire و Humankind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی City of Gangsters Criminal Record برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5/i7/i9 or AMD Ryzen
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce 700 series or newer, AMD Radeon R5/R7/R9 200 series or newer, Intel Iris / HD 5000 or newer
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7/i9 or AMD Ryzen
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce 10 series or newer, AMD RX series or newer
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of your outfit and engage in daring new schemes in City of Gangsters: Criminal Record.
Captain Roles – Got a guy in your crew who’s been in a few dust-ups and knows how to handle a weapon? A gal who has been running booze all over town and can make some solid deals? Well, once you attain the rank of captain, you’ll be able to give them a specialized role that’s particularly suited to their own, unique experiences. And as befits the boss, you’ll be able to see all of your captains and crew laid out before you in a new organization hierarchy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.