دانلود بازی Axis and Allies 1942 Online برای PC
دانلود بازی Axis and Allies 1942 Online برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Axis and Allies 1942 Online برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,603 بازدید

دانلود بازی Axis and Allies 1942 Online برای کامپیوتر

بوردگیم‌های فیزیکی در دوران گذشته که کامپیوتر و کنسول‌های بازی وجود نداشتند و یا به پیشرفتگی امروز نبودند، بخش زیادی از سرگرمی افراد را تشکیل می‌دادند. ویژگی این بازی‌ها نیاز به تفکر و تصمیم‌های مهم و تنوعشان بود. همچنین بوردگیم‌ها بهانه‌ای برای جمع شدن دوستان به دور یکدیگر بوده‌اند. برخی از سازندگان بازی‌های ویدیویی امروزه در تلاش هستند تا تجربه‌ای مشابه و مجازی از بوردگیم‌ها را به خورد مخاطبان بدهند. بازی Axis and Allies 1942 Online از استودیو Beamdog یک بوردگیم مجازی و جنگی بوده که علاوه بر عمق بالا، می‌تواند برای طرفداران این سرگرمی بسیار جذاب باشد.

این بازی بر مبنای یک نسخه فیزیکی با همین نام که توسط شرکت معروف Hasbro ساخته شده، طراحی شده است و تنها تفاوتش این است که در صفحه‌نمایش سیستم شما جریان خواهد داشت. تمامی قوانین و ویژگی‌های بازی Axis and Allies 1942 Online بر اساس همان نسخه فیزیکی بوردگیم پیاده‌سازی شده و دو سناریو برای ورود به دنیای بازی وجود دارد. در یکی از آن‌ها باید کنترل نیروهای مانند ایالات‌متحده، شوروی و بریتانیا را بر عهده گرفته و در دیگری نیروهای مقابل آن‌ها یعنی آلمان و ژاپن را کنترل کنید.

نبردها بر مبنای مبارزات نوبتی طراحی شده‌اند و عمق استراتژیک بسیار بالایی را در تمامی لحظات بازی تجربه خواهید کرد. همچنین برای حرکت کردن، جایگیری نیروها و حمله مانند بوردگیم باید از تاس ریختن استفاده کنید و عدد تاس، مقدار حرکت و یا قدرت حمله یا دفاع شما را مشخص خواهد کرد. طراحی محیط‌های بازی هم ساده بوده و نقشه دنیا، به‌عنوان زمین بازی روی صفحه‌نمایش شکل می‌گیرد و جایگذاری و پیشروی با نیروهای نظامی تحت کنترل شما، عنصر اصلی خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Steel Division 2 را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Axis and Allies 1942 Online با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit or Newer
Processor: Intel Pentium (Sandy Bridge Architecture) or newer OR AMD A6 APU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Intel HD 3000 Integrated Video Card or Better
Network: Broadband Internet connection
Storage: 600 MB available space
Additional Notes: 1366 x 768 or greater screen resolution, Steam Early Access version requires online connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Axis & Allies 1942 Online is the official digital version of Hasbro’s strategy classic—Axis & Allies 1942 Second Edition! This board game fits your screen AND your busy schedule. Get notified on your turn, and command armies at your own pace!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.