دانلود بازی Jars برای PC
دانلود بازی Jars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jars برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1400 1 دیدگاه
4,508 بازدید

دانلود بازی Jars برای کامپیوتر

سازندگان در بازی‌های امروزی نوآوری‌های زیادی را به خرج می‌دهند و بسیاری از عناوین منتشرشده توسط آن‌ها، تلفیقی از چند سبک پرطرفدار است. یکی از سبک‌هایی که می‌تواند به‌خوبی با سایر تلفیق شود و بازی جذابی را زیر سایه خود پرورش دهد، سبک معمایی بوده که آزادی عمل زیادی برای ایده پردازی به استودیوهای ساخت بازی می‌دهد. بازی Jars از استودیو Mousetrap Games عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که تلفیقی از عناصر معمایی و Tower Defense را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی نقش پسری به اسم Victor را خواهید داشت که درون دنیایی نسبتاً ترسناک و مرموز زندگی می‌کند. او به‌تازگی وارد زیرزمین خانه خودشان شده و در آن محل چیزهای عجیب زیادی دیده است. شما در این ماجراجویی پرمخاطره همراه Victor خواهید شد تا تمام رازهای پنهان خانوادگی او را کشف کنید. سؤال‌های بسیار زیادی را باید در این زیرزمین پاسخ دهید، چرا کتابی مرموز در این زیرزمین رها شده؟ دراکولا و هیولاهای دیگر چرا در این محل سکونت می‌کنند؟

حال که علاوه بر رازهای بسیار، موجودات خطرناکی را نیز در این زیرزمین کشف کرده‌اید، سرنوشت تمام دنیا بر روی شانه‌های شما قرار گرفته و باید چاره‌ای برایش پیدا کنید. گیم پلی بازی بسیار ساده بوده به شکستن شیشه‌های موجود در روی صفحه خلاصه می‌شود. با شکستن هر شیشه، چیز متفاوتی از آن بیرون می‌آید که ممکن است مهاجم باشد و یا به شما کمک کند.عناصر بازی های Tower Defense را به‌خوبی می‌توانید در این قسمت از گیم پلی حس کنید. آنچه درون شیشه‌ها وجود دارد کاملاً تصادفی بوده و به همین دلیل گیم پلی بازی را به‌شدت مهیج می‌کند. سبک و سیاق طراحی و گرافیکی کل محیط‌های بازی و کاراکترها نیز هنری بوده و دنیای دوبعدی زیبا و نسبتاً تاریکی را برای ماجراجویی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Partisans 1941 و Monster Slayers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750
DirectX: Version 10
Storage: 800 MB available space
Additional Notes: OpenGL 3.2 and newer supported

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better
DirectX: Version 10
Storage: 800 MB available space
Additional Notes: OpenGL 3.2 and newer supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join Victor’s bizarre adventure in the family basement. Discover enormous minions and dangerous nasties hidden in the shadows of the cellar. What shady secrets are buried under the house? Why are some pages in this mysterious book missing? And why the heck is there a Dracula in the basement?! The fate of the world rests on Victor’s skinny shoulders! Will you save the world or get grounded by mother?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Raven

    مهمان

    برای وقتایی که حوصله ی آدم سر رفته خوبه ولی بعد یه مدت تکراری میشه

    پاسخ دهید