دانلود بازی Ruin Raiders برای PC
دانلود بازی Ruin Raiders برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ruin Raiders برای PC

پارسی گیم 1 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,388 بازدید

دانلود بازی Ruin Raiders برای کامپیوتر

شاید بسیاری از شما علاقه‌مند به گشت‌وگذار در دخمه‌ها و اتاق‌های موجود در خرابه‌های باستانی را داشته باشید و از کشف رازها و اشیاء قیمتی درون آن لذت ببرید. بسیاری از بازی‌های موجود چنین تجربه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در دنیایی مجازی بتوانید لحظات سرگرم‌کننده‌ای را سپری کنید. بازی Ruin Raiders از استودیو Overpowered Team عنوانی با سبک Roguelite بوده که با مبارزاتی نوبتی، گشت‌وگذار و ماجراجویی در خرابه‌های باستانی را به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی گروهی از ماجراجویان بامزه و کارتونی را کنترل می‌کنید که مأموریت اکتشاف یک خرابه باستانی بیگانه را بر عهده دارند. درون این خرابه‌ها علاوه بر تله‌های خطرناک، موجوداتی شرور حضور داشته که این مأموریت را بسیار برای دوستان ماجراجوی ما خطرناک کرده‌اند و همچنین ساختار اتاق‌ها دائم تغییر می‌کند. شما با گشت‌وگذار در اتاق‌ها و دخمه‌های مختلف و پیدا کردن آیتم‌های ارزشمند، تیم خود را مجهزتر کرده و برای چالش‌های سخت‌تر آینده آماده خواهید شد.

زاویه دوربین بازی سبکی ایزومتریک داشته و دید خوبی از تمام محیط در اختیارتان قرار می‌دهد. گیم پلی نیز بر پایه مبارزات نوبتی طراحی شده و باید تاکتیک مناسبی برای هر نبرد و یا حل کردن معماها بچینید. این سبک نوبتی شاید سرعت کمتری داشته باشد اما عمق زیاد آن باعث می‌شود تفکر و نقشه‌ریزی فاکتوری مهم برای پیشروی در مراحل باشد. همچنینی به دلیل وجود عناصر Roguelite هیچ راند از بازی شبیه به دیگری نبوده و همه‌چیز به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد که ارزش تکرارش را بیشتر می‌کند.

درون بازی بیش از 100 مدل آیتم مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد. دشمنان هم تنوع مناسبی داشته و برخی از مبارزات با Boss هایی سرسخت شکل خواهد گرفت. کاراکترهای تحت کنترل شما کلاس‌های متفاوتی دارند که هرکدام قابلیت مخصوصی را در نبرد و عبور از موانع در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rogue Lords و Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ruin Raiders با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i3-8100 / AMD FX 6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB Video RAM – NVIDIA GeForce GTX 650 / AMD R7 250
DirectX: Version 11
Storage: 350 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-4690 / AMD FX-4300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB Video RAM – NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390
DirectX: Version 11
Storage: 350 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ruin Raiders is a turn-based tactical roguelike where you guide squads on a mission to explore an ancient, ever-shifting civilization. Explore ruins, demon-infested depths, and more while upgrading your raiders with unlockable gear before facing bosses that hide in the abyss.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.