دانلود بازی Recontact London Cyber Puzzle برای PC
دانلود بازی Recontact London Cyber Puzzle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Recontact London Cyber Puzzle برای PC

پارسی گیم 1 آبان 1400 بدون دیدگاه
4,945 بازدید

دانلود بازی Recontact London Cyber Puzzle برای کامپیوتر

نوآوری در بازی‌های ویدیویی امر سخت و چالش‌برانگیزی است اما بستر گسترده‌ای برای این کار در این سبک از سرگرمی وجود دارد. سازندگان بازی‌های ویدیویی آزادی عمل زیادی برای تزریق قوه تخیل خود به طراحی آن‌ها داشته و بسیاری از ایده‌های جدید آن‌ها می‌تواند در قالب این بازی‌ها جان بگیرد. یکی از سبک‌های مناسب برای ایده پردازی، سبک معمایی بوده که آزادی عمل بیشتری را به آن‌ها می‌دهد. بازی Recontact London Cyber Puzzle از استودیو Recontact Games عنوانی در سبک معمایی بوده که در آن باید با استفاده از تصاویر و ویدیوها، معماهای مختلف را حل کنید.

شما در این بازی به شهر لندن سفر خواهید کرد و باید در آن با استفاده از تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های امنیتی مختلف در سطح شهر، معماهای مختلفی را حل کنید. گیم پلی این بازی شبیه هیچ عنوان دیگری نبوده و کاملاً تجربه جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این معماها در قالب حل کردن مشکلات مردم و رویدادهای مرموز در سطح شهر شکل‌گرفته‌اند و بالایی در مشاهده کردن نیاز خواهید داشت.

درون بازی بیش از 100 مدل معمای مختلف وجود داشته که تمامی آن‌ها در قالب تصاویر ویدیویی زنده پیش چشمان شما به نمایش گذاشته می‌شوند و شما باید با دقتی بالا به جزییات آن‌ها دقت کنید. بخشی از معماها به جرم و جنایت اختصاص داشته و برخی دیگر به رویدادهای ماوراءالطبیعه و حضور ارواح خبیث در شهر لندن. حتی می‌توانید زندگی شخصی برخی از افراد مشهور را نیز زیر نظر داشته باشید و رفتار مرموز آن‌ها را تحت نظر بگیرید. همین موارد گیم پلی بازی را از داستان‌های مختلفی پر کرده که هرکدام به‌تنهایی جذابیت بالایی دارند و درگیر شدن و تعامل با این معماها، رازهای بیشتری از شهر شلوغ و بزرگ لندن را برای شما آشکار خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Escape Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Recontact London Cyber Puzzle با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: N/A
Memory: 4 GB RAM
Graphics: N/A
Storage: 3 GB available space
Sound Card: N/A

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Find the cyber threats plaguing London and advance the story by examining files, clues from journals or CCTVs. Use the cameras to find the ghosts that haunt the streets and save the people of London living in fear.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.