دانلود بازی Taxi Chaos برای PC
دانلود بازی Taxi Chaos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Taxi Chaos برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1400 2 دیدگاه
6,315 بازدید

دانلود بازی Taxi Chaos برای کامپیوتر

یکی از قدیمی‌ترین و نوستالژیک‌ترین بازی‌های محبوب، عنوان Crazy Taxi بود که با گیم پلی جذاب و آرکید خود، به‌سرعت به یکی از عناوین محبوب میان بازیکنان تبدیل گشت. شما در Crazy Taxi نقش یک راننده تاکسی ماهر را داشتید که باید با سرعتی سرسام‌آور مسافران عجول خود را به مقصد می‌رساندید. گیم پلی بازی در اوج سادگی، به‌شدت سرگرم‌کننده و لذت‌بخش بود. استودیو Team 6 Games امروز با انتشار بازی Taxi Chaos در تلاش است تا تجربه‌ای مشابه را با گرافیکی مدرن‌تر و گیم پلی‌ای کلاسیک در اختیار شما قرار دهد تا بار دیگر در نقش راننده تاکسی، در خیابان‌های شهر ویراژ دهید و مسافران را به مقصد برسانید.

در این بازی می‌توانید نقش 2 راننده تاکسی متفاوت را داشته باشید و پشت فرمان 7 تاکسی مختلف در خیابان‌های شهر ماجراجویی خود را آغاز کنید. هر کدام از این 7 تاکسی ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و برخی سرعت بیشتری دارند، برخی قدرت بالاتر و قابلیت دریفت کشیدن بیشتر. بسته به نوع سلیقه و مهارت خود می‌توانید هرکدام را برگزینید و برای رساندن مسافران عجول و دیوانه آماده شوید. تمامی مسافرها صداگذاری شده هستند و تنوع زیادی در شخصیت‌های آن‌ها مشاهده خواهید کرد، از یک سوپراستار گروه موسیقی گرفته تا یک لوله‌کش و یا حتی موجود فضایی!

گیم پلی بازی همان فرمول ساده را پیش گرفته و هدف اصلی شما، رساندن مسافران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد خواهد بود؛ اما فقط به مقصد رساندن کافی نیست و شما باید با انجام حرکات نمایشی، رانندگی با سرعت بالا و ویراژ دادن، امتیاز بیشتری کسب کنید. نکته جالب این است که مسافران نیز شما را به این کار تشویق خواهند کرد و از اجرای چنین حرکاتی، پول بیشتری پرداخت می‌کنند.

از لحاظ گرافیکی نیز بازی در سطح قابل قبولی قرار داشته و تجربه لذت‌بخشی را در یک محیط شلوغ شهری در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی Taxi Chaos همان تجربه نوستالژیک Crazy Taxi را با قالبی جدید و مدرن برای طرفداران این سبک فراهم می‌کند و تمامی عناصر لازم برای سرگرم شدن را در دل خودش جای داده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Crazy Taxi را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Taxi Chaos با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 10
Processor: Intel Core i3 7th Generation @ 3.40Ghz or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or Higher
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get behind the wheel and get ready for a brand-new taxi experience! Drive around the city as the seasoned cab driver Vinny or the self-proclaimed ‘influencer’ Cleo, and pick up the craziest of customers!
Power through midtown in a strong muscle car, race past all parks in an exotic supercar or drift around the business area in a Japanese tuner taxi. Whicher you choose – your challenge is to deliver your passengers on time! At least, if you want to make any money.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام و خسته نباشید به تیم پارسی گیم.
    آیا این بازی روی سیستم زیر اجرا میشود؟
    Intel i3 3220
    Ram 8gb
    Gtx 750 ti 2gb Asus
    Windows 10

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      بله