دانلود بازی Henchman Story برای PC
دانلود بازی Henchman Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Henchman Story برای PC

پارسی گیم 26 مهر 1400 2 دیدگاه
1,472 بازدید

دانلود بازی Henchman Story برای کامپیوتر

ابرقهرمان‌ها دنیای گسترده‌ای دارند و هم در داستان‌های کمیک و هم در فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی نقش پررنگی را داشته‌اند. طرفداران بی‌شمار این سبک از داستان پردازی در کنار عمق بالای آن و همچنین حضور ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی به‌یادماندنی، محبوبیت بسیار زیادی به این ژانر داده است. بازی Henchman Story از استودیو Silken Sail Entertainment دید متفاوتی به این ژانر داشته و در سبک داستان محور خود، شما را در نقش یکی از نوچه‌های شخصیت منفی داستان قرار می‌دهد.

دید بازی کاملاً نوآورانه بوده و اینجا قرار نیست یک ابرقهرمان محبوب و ماندگار در خاطرات مردم باشید، برعکس شما یک فرد معمولی به اسم Stan بوده که فقط باید دستورات رئیس خود را اجرا کنید و زندگی مشقت‌بار خودتان را ادامه دهید. اغلب زندگی در قدم‌های یک شخصیت فرعی چندان هیجان‌انگیز نیست و مأموریت‌های مختلف و شب‌بیداری بخشی عمده از آن خواهد بود. نکته دیگر این است که رئیس شما ممکن است حتی اسمتان را هم به‌خوبی نداند و چندان از زحمت‌هایی که می‌کشید از شما تشکر نکند. درهرصورت در حال انجام‌وظیفه هستید!

گیم پلی بازی مانند خواندن یک کتاب مصور زیبا بوده که در آن باید لحظات حساسش را خودتان رقم بزنید. تمام بازی به دیالوگ‌ها با کاراکترهای مختلف خلاصه ‌شده و در برخی سناریوهای مهم باید با انتخاب گزینه‌ها، مسیر روایت داستان را تعیین کنید. این سناریوها هم می‌تواند بخشی از یک مبارزه باشد و هم بخشی از یک گفت‌وگوی مهم.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی، می‌توان به سبک گرافیکی و طراحی کمیک گونه تمام دنیای درون آن اشاره کرد که کاملاً سبک و سیاق ابرقهرمان‌های درون کمیک‌ها را رعایت کرده است. تمامی کاراکترها نیز صداگذاری شده‌اند و شخصیت هرکدام عمق مناسبی دارد. علاوه بر این عناصری از طنز نیز داخل بازی گنجانده شده تا لحظات لذت بخشی را در این دنیای رنگارنگ تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ The Darkside Detective را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Henchman Story با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Quad Core Intel i5 or AMD equivalent 4 GHz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB+
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Henchman Story is a narrative adventure where you play as a beleaguered henchman working for a bumbling supervillain.
It’s thankless work. Week in and week out, you put on your purple spandex and get the crap beaten out of you by much stronger, much cooler people wearing much fancier spandex. But the checks clear, and Lord Bedlam offers healthcare, so a job’s a job, right?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    آرتا بندیانی

    مهمان

    سلام روی ویندوز 10 64 بیتی میخونه ؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آرتا بندیانی

      پشتیبانی

      سلام
      بله