آپدیت ماینکرافت The Wild
یحیی رحیمی

آپدیت The Wild بازی ماینکرافت معرفی شد: سفر به اعماق زمین

یحیی رحیمی 25 مهر 1400 4 دیدگاه
2,470 بازدید

بازی ماینکرافت از جمله عناوین پرطرفدار است که محبوبیت آن هرساله با انتشار آپدیت‌های جدید، افزایش پیدا می‌کند. شرکت موجانگ (Mojang) با برگزاری یک رویداد زنده، محتوای جدید بازی را معرفی کرده که پس از به‌روزرسانی Caves & Cliffs، جزو پرجزئیات‌ترین محتوایی است که قرار است منتشر شود. در ادامه تمام آنچه باید در مورد آپدیت The Wild بازی ماینکرافت بدانید را شرح خواهیم داد.

آپدیت The Wild علاوه بر آنکه تغییراتی از لحاظ گرافیکی و فنی ایجاد می‌کند، جزئیات بیشتری را به دنیای وسیع ماینکرافت می‌افزاید. این آپدیت نسبت به Caves & Cliffs کوچک‌تر است و این در حالی بود که بسیاری منتظر معرفی بخش دوم آن به‌روزرسانی بودند. این بدین معنی نیست که موجانگ محتوای ضعیفی را معرفی کرده و برعکس، سطح کیفیت بازی افزایش پیدا کرده و همچنین گردش در جهان وسیع Minecraft نیز بسیار هیجان‌آمیز شده است.

اگر تنها تغییرات ظاهری این آپدیت را بررسی کنیم، تغییر چندان زیادی را نخواهیم دید و تمرکز آن روی بهبود اقلیم‌های مختلف است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، افزودن اقلیم Deep Dark است که زیر نقشه فعلی قرار دارد. این اقلیم در سال 2020 معرفی شد و قرار بود که بخشی از آپدیت «غارها و صخره‌ها» باشد، اما از آنجایی که انتشار محتوای جدید به تأخیر افتاد؛ موجانگ تصمیم گرفته تا محتوای جدید را زودتر به دست طرفداران برساند.

آپدیت بازی ماینکرافت

اقلیم Deep Dark بازی ماینکرافت

اقلیم Deep Dark عمیق‌ترین منطقه بازی ماینکرافت است که حتی زیر لایه سنگ‌بستر قرار دارد. آنجاست که بخش‌هایی از یک تمدن تخریب شده و دشمنانی ترسناک را خواهید دید که به حرکات شما واکنش نشان می‌دهند و ممکن است با چندین ضربه، شما را حذف کنند. در سطح زمین نیز شاهد افزودن قورباغه هستیم که در منطقه‌ای باتلاقی یافت می‌شود. گل‌ولای در این اقلیم به وفور دیده می‌شود که اجازه ساخت آجرهای گلی و قایق را می‌دهد.

بخش جنگلی بازی Minecraft نیز از لحاظ بصری بهبود پیدا کرده و علاوه بر آنکه ارتفاع درخت‌ها افزایش پیدا کرده، گل‌ها و طبیعت زیباتری ایجاد شده است. این باعث می‌شود تا یکی از خسته‌کننده‌ترین مناطق بازی، شخصیت مستقلی پیدا کند. انتشار چنین آپدیتی باعث می‌شود تا جستجو در فضای بازی، جذاب‌تر شود و خوشبختانه به زودی می‌توانیم سفری هیجان‌انگیز به جهان ماینکرافت داشته باشیم.

قورباغه بازی Minecraft

شرکت موجانگ همچنین آمار و ارقام تازه‌ای از تعداد بازی‌کنان منتشر کرد. بنابر اطلاعات منتشر شده، 140 میلیون نفر در ماه اوت میلادی به انجام بازی پرداخته‌اند و همچنین یک میلیارد ساعت نیز در بخش چند نفره صرف شده است. جالب است بدانید که 500 میلیون نفر تنها در کشور چین ثبت‌نام کرده‌اند و کمتر بازی را می‌توان یافت که این اندازه طرفدار داشته باشد.

در حال حاضر زمان انتشار آپدیت The Wild بازی ماینکرافت مشخص نیست و تنها سال 2022‌ به عنوان زمان انتشار اعلام شده است. گفتنی است این آپدیت برای نسخه‌های متفاوت مانند Bedrock و جاوا منتشر می‌شود و تمامی پلتفرم‌ها نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. این بزرگ‌ترین به‌روزرسانی سال نخواهد بود و بخش دوم Caves & Cliffs به عنوان بزرگ‌ترین محتوای سال 2022 بازی Minecraft شناخته می‌شود.

منبع: WindowsCentral

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    سلام

    مهمان

    سلام
    سوال دارم
    با آپدیت بازی مپ بازی هم آپدیت میشه یا نه ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیدرضا در پاسخ به سلام

      مهمان

      بله وارد هر مپی از بازی شوید از شما می خواهد تا مپ را آپدیت کنید و هیچ چیز از بین نمی رود فقط از مپ یک کپی گرفته می‌شود

  • Avatar

    امید

    مهمان

    یعنی زیر اون غاره به اون وسیعی که پره از راه های تو در تو می خوان یه بخش جدید بسازن؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به امید

      نویسنده

      بله در پایین‌ترین نقطه ممکن یه بخش جدید اضافه میشه