بازی Suicide Squad Kill The Justice League
محمد صادق شجاعی

اولین تصویر بازی Suicide Squad: Kill The Justice League منتشر شد

محمد صادق شجاعی 24 مهر 1400 بدون دیدگاه
819 بازدید

پیش از آن که استودیو Insomniac Games با سری Spider-Man توجه بسیاری از طرفداران بازی‌های ابر‌قهرمانی را به خود جلب کند، این استودیو Rocksteady بود که با سری Batman: Arkham بهترین تجربه از بازی‌های سوپرهیرویی را به بازیکنان تقدیم کرد. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تازه‌ترین محصول این استودیو است که یکی از بازی‌های حاضر در رویداد DC FanDome محسوب می‌شود. ساعاتی مانده به برگزاری رویداد دی سی فندوم، استودیو راک استدی اولین تصویر از بازی ذکر شده را منتشر کرد.

بازی جوخه انتحار در حدود یک سال پیش و به واسطه انتشار تریلر CG معرفی شد. با این وجود که این تریلر گیم‌پلی بازی را به نمایش نمی‌گذاشت، اما به دلیل فاصله دو ساله تا انتشار، این امر منطقی جلوه می‌کرد. پس از مدت‌ها سکوت خبری و عدم ارائه نمایش جدید از بازی مذکور، سفتون هیل (Sefton Hill)، کارگردان خلاق و هم‌موسس استودیو Rocksteady، اولین تصویر از این اثر را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Suicide Squad Kill The Justice League

شخصیت‌های بازی جوخه انتحار

در این تصویر شخصیت‌های هارلی کویین، کاپیتان بومرنگ، کینگ شارک و ددشات را در حالی می‌بینید که با حالت گیجی به چیزی نگاه می‌کنند. همچنین ممکن است که حالت چهره آن‌ها ناشی از حس انزجار باشد. با دقت در اولین تصویر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League متوجه بخشی از عبارت «LexCorp» خواهید شد که می‌توان آن را به معنای حضور شخصیت لکس لوتر در این بازی در نظر گرفت. پیش از این حضور شخصیت‌های برینیاک و سوپرمن در بازی جوخه انتحار تایید شده که قرار گرفتن آن‌ها در کنار لکس لوتر دور از انتظار نیست. حضور تاثیر‌گذار این شخصیت یا محدود بودن او به بک‌گراند داستانی یا دیالوگ‌ها چندان مشخص نیست، اما با اطمینان می‌توان گفت که تعداد شخصیت‌های منفی بازی بیشتر از کاراکتر‌های معرفی خواهد بود.

رویداد DC FanDome امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. استودیو راک استدی قصد دارد در این رویداد اولین گیم‌پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را به نمایش بگذارد. بازی Gotham Knights دیگر اثر ابرقهرمانی مورد‌انتظاری است که در رویداد مذکور نمایش خواهد داشت. علاقه‌مندان بازی جوخه انتحار می‌توانند این اثر را در سال 2022 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تجربه کنند.

نظر شما راجع به بازی جوخه انتحار چیست؟ آیا این اثر می‌تواند تجربه موفق سری Batman: Arkham را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.