بازی Call of Duty Vanguard
محمد صادق شجاعی

نویسندگان امیدوارند دو دنباله برای بازی Call of Duty Vanguard بسازند

محمد صادق شجاعی 22 مهر 1400 1 دیدگاه
480 بازدید

بازی Call of Duty Vanguard به عنوان تازه‌ترین اثر از سری کالاف دیوتی، یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال جاری است که تا چند هفته آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. بازی مذکور یکی از آثار حاضر در رویداد Comic Con بود که ضمن رونمایی از کمیک پیش‌در‌آمد، در جریان پنل آن عوامل ساخت از اهداف و ارزو‌هایشان برای آینده گفته‌اند.

سم مگس (Sam Maggs)، یکی از نویسندگان بازی کالاف دیوتی ونگارد، اظهار امیدواری کرده که شخصیت‌های این بازی به نماد مجموعه Call Of Duty تبدیل شده و در چندین اثر از آن حاضر باشند. او در این باره گفته است:

ما این پروسه را پشت سر گذاشتیم که «چگونه شخصیت‌های نمادین و به یاد ماندنی برای CoD خلق کنیم؟ زیرا در حال حاضر چنین شخصیت‌هایی نداریم. برای مثال زمانی که به بازی‌های Halo فکر می‌کنیم، به یاد شخصیت مستر چیف خواهیم افتاد. اما زمانی که به سری CoD فکر می‌کنیم، حقیقتا چنین شخصیت بر‌جسته‌ای به یاد نمی‌آوریم.

 

در پایان به این پرسش رسیدیم که «چه کسی می‌تواند شخصیت اصلی ما در سری CoD باشد؟». این امر از آن جهت است که علاقه‌مند هستیم بازی‌های Vanguard 2 و Vanguard 3 را بسازیم؛ زیرا هنوز دو داستان دیگر داریم که می‌خواهیم با شخصیت‌های بازی آن‌ها را روایت کنیم. بنابراین، ما امیدواریم که اگر بازیکنان به اندازه ما این شخصیت‌ها را دوست داشته باشند، این فرصت به ما داده شود که همچنان داستان این افراد را بازگو کنیم و آن‌ها را به شخصیت‌های اصلی سری CoD در این دوره تبدیل کنیم.

بازی Call of Duty Vanguard

داستان بازی Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard دارای پنج شخصیت اصلی به نام‌های آرتور کینگسلی (Arthur Kingsley)، پولینا پتروا (Polina Petrova)، لوکاس ریگز (Lucas Riggs)، وید جکسون (Wade Jackson) و ریچارد وب (Richard Webb) است. این افراد در کنار هم یک جوخه بین‌المللی ایجاد می‌کنند که وظیفه دارند در جنگ جهانی دوم با تهدید متحدین مقابله کنند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی اکتیویژن، در قالب اثر مذکور بازیکنان می‌توانند منشا گروه‌های ویژه‌ای را ببینند که تاریخ جنگ را برای همیشه تغییر داده‌اند. همچنین در قالب کمپین گسترده بازی کالاف دیوتی ونگارد می‌توانید جبهه‌های مختلف جنگ جهانی دوم از شرق و غرب اروپا تا اقیانوس آرام و شمال آفریقا را تجربه کنید.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نظر شما راجع به کمپین داستانی این اثر چیست؟ آیا تجربه آن در حد و اندازه‌های آثار قبلی خواهد بود؟ نظرت خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sina_b

    مهمان

    بلک آپس کلد وار و مدرن وارفار که کرک نشدن. امیدوارم این کرک بشه.

    پاسخ دهید