دانلود بازی Age of Darkness Final Stand برای PC
دانلود بازی Age of Darkness Final Stand برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Age of Darkness Final Stand برای PC

پارسی گیم 20 مهر 1400 4 دیدگاه
7,361 بازدید

دانلود بازی Age of Darkness Final Stand برای کامپیوتر

عناوین RTS(مخفف Real Time Strategic) در گذشته یکی از ژانرهای مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی را تشکیل می‌دادند اما به‌مرور حضور آن‌ها کم‌رنگ‌تر شده و جای خود را به استراتژی‌های نوبتی دادند. تفاوت RTS این بود که تمامی نبردها و مبارزات به‌صورت لحظه‌ای در آن صورت می‌گرفت و باعث می‌شد هم تصمیم‌گیری سخت‌تر و مهم‌تر شده و هم تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر به بازیکن منتقل شود. بازی Age of Darkness Final Stand از استودیو Playside عنوانی در همین سبک بوده که دنیایی تاریک و فانتزی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا درون آن نبردهای مهیج و بزرگی را تجربه کنید.

دنیای بازی درگیر اتفاقی شوم شده است. نیروهای شر و پلید در سراسر آن گسترش پیدا کرده و یک مه بزرگ و تاریک در حال فراگرفتن سرزمین است. این مه مرموز روشنایی را از سرزمین دور کرده و پای موجوداتی وحشتناک را به دنیای انسان‌ها باز کرده است. منشأ این مه نامعلوم بوده اما تنها یک چیز مشخص است، قدرت نور و آتش می‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند. آیا می‌توانید با تاریکی مبارزه کنید و بار دیگر روشنایی و نور را به این سرزمین نفرین‌شده برگردانید؟

گیم پلی بازی بر مبنای قوانین کلاسیک و اصولی بازی‌های RTS ساخته شده و در آن با ساخت‌وساز، جمع‌آوری منابع و تهیه ارتش، وارد نبردهایی مهیج و جذاب خواهید شد. سه عنصر اصلی بازی همین موارد هستند. موتوری که بازی توسط آن ساخته شده تکنولوژی جدیدی را ارائه می‌دهد که توسط آن می‌تواند به‌طور هم‌زمان، 70000 دشمن را روی صفحه‌نمایش شما پردازش کند که عدد حیرت‌انگیزی برای یک بازی استراتژیک است! همین موضوع علاوه بر هیجان بیشتر گیم پلی، نبردهای بازی را واقع‌گرایانه و گسترده می‌کند.

به‌جز نیروهای عادی که تنوع مناسبی دارند، قهرمان‌هایی نیز برای نبرد با دشمنان تاریکی در اختیار شما قرار گرفته که هرکدام قابلیت‌های منحصربه‌فرد مخصوص به خودشان را دارند. چرخش روز و شب نیز در بازی حضور داشته که تأثیر مستقیم روی گیم پلی می‌گذارد، شما در روز باید ساخت‌وساز کرده و منابع جمع‌آوری کنید تا برای مبارزه در شب آماده باشید. رویدادها و نبردها نیز با الهام از عناصر Rogue-Like تصادفی شکل می‌گیرند و هر راند از بازی شما متفاوت با دیگری خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Surviving Mars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Age of Darkness Final Stand با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1
Processor: Intel Core i5-6600 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970, 4 GB or AMD Radeon R9 Fury, 4 GB
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Build, Gather and Fight in a Desperate Last Stand Against an Onslaught of Never Ending Evil!
The darkness is an entity of evil. Some say it is the manifestation of human fear and nightmares, others say it is a wandering mass of damned souls haunting us. The origin of the darkness itself is unknown, but one thing for certain is that we can keep it at bay through the power of light and fire.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    بازیش خداست ولی حیف بعد از کمی بازی کردن کرش میکنه unreal engine هم ترابل شوتش باز میشه. اگر راه حلی هست بگید خوشحال میشم بدون کرش کردن بازیش کنم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    HAN

    مهمان

    نسخه اصلی بازی کی منتشر میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی رایگان ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست
      بله