ثبت‌نام در مسابقات «جوایز یونیتی 2017» به‌زودی آغاز می‌شود
پارسی گیم

ثبت‌نام در مسابقات «جوایز یونیتی 2017» به‌زودی آغاز می‌شود

پارسی گیم 2 مرداد 1396 بدون دیدگاه
760 بازدید

انجین یونیتی یکی از پرکاربردترین موتورهای بازی‌سازی در دنیا است. شرکت یونیتی هر سال با برگزار کردن رقابتی میان بازی‌سازان از سراسر دنیا، در چند رشته‌ی مختلف جوایزی را به بهترین بازی‌های ساخته شده با این انجین اهدا می‌کند.

ثبت‌نام در آخرین دوره از این مسابقات که با عنوان جوایز یونیتی 2017 شناخته می‌شود، از 19 مرداد آغاز خواهد شد. همچنین طبق اعلام یونیتی، مسابقات امسال نسبت به قبل اندکی متفاوت برگزار می‌شوند و دیگر تمام شرکت‌کنندگان بازی‌های خود را به صورت دیجیتالی به این رویداد ارسال خواهند کرد. نفرات برگزیده اوایل ماه اکتبر در وبسایت یونیتی اعلام خواهند شد و سپس در مراسمی از آن‌ها تقدیر می‌شود.

بنا بر اعلام این شرکت، فقط بازی‌هایی که از اول اکتبر 2016 (10 مهر 95) تا 31 آگوست 2017 (9 شهریور 96) منتشر شده باشند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. مگر پروژه‌های دانشجوهایی که در سال تحصیلی 2016-2017 در کلاس‌های یونیتی شرکت داشته‌اند. متقاضیان شرکت در این مسابقه همچنین نمی‌توانند با بازی‌ یا بازی‌هایی که سال گذشته در دوره‌ی قبلی این جوایز حضور داشته‌اند در دوره‌ی جدید ثبت‌نام کنند، مگر پروژه‌های دانشجویی که از دوره‌ی قبل تا کنون تکمیل شده و حالا یک بازی کامل هستند. همه‌ی متقاضیان می‌توانند هر تعداد بازی که مایل هستند در مسابقه شرکت دهند، مادامی که موارد بالا را رعایت کنند.

کمیته‌ی داوران این مسابقه در هر رشته شش بازی را انتخاب می‌کنند تا به عنوان فینالیست‌ها به مرحله‌ی رای‌گیری عمومی راه پیدا کنند. رای عمومی در نهایت 50 درصد از رای کل را شامل خواهد شد و 50 درصد بقیه را رای کارمندان شرکت یونیتی تشکیل خواهد داد. رای گیری عمومی از ابتدای سپتامبر آغاز خواهد شد.

یونیتی از متقاضیان درخواست می‌کند به خاطر تعداد بالای شرکت‌کنندگان، فرم‌های ثبت‌نام را با دقت پر کنند. تمام اطلاعات دریافتی از ثبت‌نام‌کنندگان به صورت محرمانه نزد یونیتی باقی خواهد ماند و به صورت عمومی منتشر نخواهد شد. علاقه‌مندان با مراجعه به این صفحه می‌توانند اطلاعات بیش‌تری برای شرکت در این مسابقه کسب نمایند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.