دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC
دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1399 16 دیدگاه
32,891 بازدید

دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای کامپیوتر

اساطیر نورث یا همان اسکاندیناوی، یکی از بهترین منابع الهام برای ساخت بازی‌های هیجان‌انگیز با پتانسیل بالا هستند. عناوین بسیار موفق و مشهوری نیز از روی این اساطیر ساخته شده‌اند و توانسته‌اند اشخاص زیادی را به اساطیر و افسانه‌های اسکاندیناوی علاقه‌مند کنند. Viking Battle for Asgard نیز یکی از این بازی‌ها است که مبارزات بسیار خشن و سریعی را به بازیبازها ارائه می‌دهد و آن‌ها را به دنیای خشن و بی‌رحم اسکاندیناوی دعوت می‌کنند. این بازی اکشن توسط استودیوی Creative Assembly سازنده عناوین مشهور Total War ساخته شده است و مبارزاتی بزرگ را به بازیبازها ارائه می‌دهد.

این بازی به صورت مستقیم اساطیر اسکاندیناوی را وارد ماجرا کرده است و شما در نقش قهرمان یکی از خدایان به نام «فریا» قرار گرفته‌اید تا جنگ بزرگ خدایان که به سرزمین انسان‌ها، میدگارد، نفوذ کرده است را کنترل کنید. شما باید وایکینگ‌ها را یک پارچه کنید و در برابر نیروهای قدرتمند «هلا»، رییس جهنم اسکاندیناوی، مقابله کنید. بعد از جنگ بسیار عظیمی که در سرزمین افسانه‌ای ازگارد بین خدایان شکل می‌گیرد، هلا به دلیل سرپیچی از دستورات «اودین» تبعید می‌شود. هلا که از این قضیه عصبانی است، قصد دارد تا رگناروک را آغاز کند تا تمام ازدگارد و خدایان اسکاندیناوی را از بین ببرد. شما به عنوان قهرمان خدایان، باید جلوی نیروهای جهنم ایستادگی کنید تا مانع به وقوع پیوستن نقشه هلا شوید تا بقای انسان‌ها در میدگارد نیز تضمین شود.

بازی در قالب دوربین سوم شخص، مبارزات سوم شخص و خشنی را به بازیبازها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در جزیره میدگارد به صورت آزادانه به گشت و گذار و کاوش بپردازید و با نجات دادن وایکینگ‌ها، آن‌ها را برای کمک به خود در جنگ‌ها فراخوانی کنید. در مبارزات بازی شما تنها می‌توانید بر روی یک دشمن متمرکز شوید و تقریبا هیچ‌گونه ضربه‌ای وجود ندارد تا با آن بتوانید به چندین دشمن به صورت همزمان آسیب برسانید؛ از این رو مبارزاتی که دشمنان متعددی در برابر شما قرار می‌گیرند، چالش برانگیز و نفس‌گیر هستند. شما می‌توانید با پیشروی در بازی، ضربات جدیدی را یاد بگیرید تا با روش‌های متنوع‌تری بتوانید با دشمنان بجنگید. در دنیای بازی، شهرهای زیادی وجود دارند که بازیبازها می‌توانند به آن حمله کنند و آن را تصاحب کنند.

در پایان هر مرحله، یک جنگ بزرگ بین دو ارتش شکل خواهد گرفت که در آن صدها سرباز به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت. شما به روش‌های متفاوتی می‌توانید به ارتش دشمن ضربه بزنید؛ مثلا نیروی شمن آن‌ها را بکشید تا سربازها بیشتری را احضار نکنند یا با کشتن قهرمانان ارتش مقابل، آیتم‌های قدرتمندی به دست آورید. این آیتم‌ها می‌تواند اژدهایی را احضار کند و ارتش دشمن را در هم بشکند. مبارزات هک اند اسلش بازی، خشونت بالایی را به بازی اضافه کرده است و قطع عضو یکی از بخش‌های جدانشدنی از بازی به حساب می‌آید.

اگر از طرفداران اساطیر نورث یا همان اسکاندیناوی هستید، Viking Battle for Asgard تجربه‌ای سرگرم‌کننده از این افسانه‌ها به شما می‌دهد. بازیباز می‌تواند به صورت آزادانه در جزیره ازدگارد به گشت و گذار بپردازد و به شهرهای مختلف حمله کند و یا ارتش خود را برای اتمام مراحل چالش‌برانگیز بازی قوی‌تر کند. اگر به بازی‌هایی که در مورد وایکینگ‌ها هست علاقه‌مند هستید، بازی Vikings Wolves of Midgard نیز می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد.

در ادامه برای دانلود بازی Viking Battle for Asgard با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP Service Pack 2, Windows Vista, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800 or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:GeForce 8600 GS, Radeon HD 3400 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:6 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows XP Service Pack 2, Windows Vista, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400 or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:GeForce 9400 GT, Radeon HD 4350 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:6 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Viking Battle for Asgard is an action-adventure hack and slash video game developed by Creative Assembly and published by Sega. It was announced on August 21, 2007 by Sega Europe and released in North America on March 25 and Europe on March 28, 2008. The game is based on Norse mythology, where the war between the gods has sparked further conflict in the mortal realm of Midgard, where Freya’s champion Skarin must lead Viking forces against that of the Goddess Hel.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    توی پوشه کرک نداشت من پیدا نکردم
    بعد اینکه بازی رو نصب میکنم موقع جرا ارور میده :
    this is not the .exe you are looking for

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه