دانلود بازی Aeon Drive برای PC
دانلود بازی Aeon Drive برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aeon Drive برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1400 1 دیدگاه
3,410 بازدید

دانلود بازی Aeon Drive برای کامپیوتر

پلتفرمرهای دوبعدی سابقه درخشانی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند و از گذشته تا به امروز، محبوبیت خودشان را حفظ کرده‌اند. این سبک، دست سازندگان را برای ایده پردازی و طراحی در گیم پلی، بسیار باز می‌گذارد و به دلیل همین تنوع است که عناوین پلتفرمر دوبعدی همواره محبوب بوده‌اند. بازی Aeon Drive از استودیو 2Awesome عنوانی با همین سبک گیم پلی بوده که در یک دنیای سایبرپانکی در شهر بارسلونا جریان دارد.

با ورود به محیط بازی اولین چیزی که متوجه می‌شوید، سبک سایبرپانکی دنیای آن است که شهری مدرن و مملو از چراغ‌های نئونی رنگارنگ را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد. شما در بازی نقش یک سرباز فضایی به اسم Jacklyne را خواهید داشت که از بُعد دیگری آمده است. او در تلاش است که به خانه خود برگردد اما سفینه‌اش در شهر آینده‌گرایانه بارسلونا سقوط می‌کند. حال او باید با استفاده از سلاح‌ها و قابلیت کنترل زمان خود، تجهیزات لازم برای تعمیر سفینه‌اش را پیدا کند تا هم شهر را از نابود شدن نجات دهد و هم خودش به خانه برگردد.

گیم پلی اکشن بازی سرعت بسیار زیادی داشته و سبک اصیل و کلاسیک پلتفرمر دوبعدی را در خود حفظ کرده است. قابلیت تلپورت از ویژگی‌های اصلی کاراکتر شما بوده و توسط آن باید دائم در حال حرکت و پریدن باشید. بازی بیش از 100 مرحله داشته که تمامی آن‌ها در محیط‌های این شهر بزرگ و سایبرپانکی جریان خواهند داشت. سبک پیکسلی گرافیک بازی هم جلوه‌های نوستالژیک و زیبایی به آن بخشیده تا تجربه شما از آن لذت‌بخش‌تر شود. بازی از Co-op نیز پشتیبانی می‌کند و 4 بازیکن می‌توانند هم‌زمان در مراحل بازی پیشروی کنند. تجربه این بازی چه به‌صورت تک‌نفره چه در کنار دوستان بسیار سرگرم‌کننده است و مهارت شما را به‌خوبی به چالش خواهد کشاند.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Jump King را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aeon Drive با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3
Memory: 2000 MB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Keyboard supported. Gamepad highly recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rush through the cyberpunk landscapes of Neo Barcelona in Aeon Drive, an action-platformer with a speedrunning twist! Whether solo or with up to 4 friends, sprint and dash through many areas of the neon-infused city – and use your time and space-bending abilities to get ahead.
Set in the neon-colored landscape of Neo Barcelona, Aeon Drive is an action platformer with a speedrunning twist!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    keyhan

    مهمان

    مرسی از سایت پارسی گیم برای همچین بازی های باحال و خاطره انگیزی حتما بازیش کنین حتما خوشتون میاد از بازی

    پاسخ دهید