دانلود بازی Coffee Noir برای PC
دانلود بازی Coffee Noir برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Coffee Noir برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,330 بازدید

دانلود بازی Coffee Noir برای کامپیوتر

این روزها اگر کلمه Noir را در نام یک بازی ویدیویی مشاهده کردید، باید بدانید که کارآگاه بازی و پیدا کردن سرنخ یکی از عناصر اصلی آن بازی است. تا به امروز عناوین کارآگاهی متعددی منتشر شده که هرکدام به‌نوعی، طرفداران این سبک را راضی نگه می‌دارند. سازندگان گاهی با ارائه نوآوری و تلفیق این سبک با سایر سبک‌های بازی‌های ویدیویی، عناوین جدیدی را منتشر می‌کنند که شکل جدیدی از کارآگاه بازی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. بازی Coffee Noir از استودیو DOJI عنوان جدیدی است که با تلفیق سبک‌های مدیریت و کارآگاه بازی شکل گرفته و گیم پلی عمیق و جذابی را ارائه می‌دهد.

داستان بازی در یک نسخه خیالی از لندن در سال 2021 روایت می‌شود و شما در نقش فردی به اسم Arthur Oliver که یک کارآگاه خصوصی ماهر است بازی خواهید کرد. او درگیر پرونده‌ای مرموز می‌شود که در آن یکی از افراد مهم در صنعت قهوه با نام Richard Kersey ناپدید شده و دیگر اثری از او نیست. خانواده او به شریک تجاری‌اش مشکوک هستند و برای همین کارآگاه ما برای اولین بار، کارش را تحت یک مأمور مخفی در صنعت تولید و عرضه قهوه شروع می‌کند تا از راز این ماجرا پرده بردارد. حال شما باید هم فرد موفقی در صنعت قهوه باشید و هم در نقش کارآگاهی خود، این معمای مرموز را حل کنید.

گیم پلی ترکیبی از عناصر بازی‌های مدیریتی و همچنین پیدا کردن سرنخ و مدارک مختلف است و همه‌چیز در قالب قراردادها، نامه‌نگاری و صحبت با سایر افراد روایت می‌شود. بازی تمام ماجرا را در صفحه‌های دوبعدی از نوشته و عکس به شما نشان می‌دهد و به‌نوعی انگار در حال خواندن یک کتاب یا مجله جنایی هستید. به‌جز کارآگاه بازی و صحبت با مظنون‌ها، باید تیم خود را هم در بخش تولید و عرضه قهوه مدیریت کنید. این مدیریت علاوه بر چیدن استراتژی درست برای سوددهی، معامله و تجارت با سایرین را نیز لازم دارد. در مجموع با یک بازی عمیق و داستان محور روبه‌رو هستید که عناصری از عناوین مدیریتی را نیز در دل خود جای داده و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Timberborn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Coffee Noir با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB dedicated video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

manage your team, handle production, invest in promotion, and don’t let your coffee business go bankrupt – you have to plan your strategy carefully as you deal with limited resources! successfully negotiate to win good deals and gain the trust of your business partners to get the clues and solve the criminal mystery.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.