دانلود بازی Wargame Red Dragon Nation Pack South Africa برای PC
دانلود بازی Wargame Red Dragon Nation Pack South Africa برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wargame Red Dragon Nation Pack South Africa برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
7,995 بازدید

دانلود بازی Wargame Red Dragon Nation Pack South Africa برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های فراموش‌شده در صنعت بازی‌های ویدیویی، سبک RTS بوده که مخفف Real Time Strategy است. منظور از این عنوان، نبردهایی است که به‌صورت زنده و لحظه‌ای در صفحه شکل گرفته و خبری از مبارزات نوبتی نیست. این موضوع مبارزات را واقع‌گرایانه‌تر کرده و همچنین نیازمند سرعت تصمیم‌گیری بیشتر از جانب بازیکن است و همین امر جذابیت خاصی به این سبک از بازی‌ها می‌بخشد. بازی Wargame Red Dragon از استودیو Eugen Systems عنوانی با همین سبک بوده که مبارزات جذاب دنیای مدرن را برای تجربه کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Nation Pack:South Africa نیز به بازی اضافه شده است.

Wargame Red Dragon Nation Pack South Africaدر بسته الحاقی Nation Pack: South Africa نیروهای ویژه SADF که مربوط به آفریقای جنوبی هستند را کنترل خواهید کرد. این نیروها در زمان جنگ مرزی در سال 1980 نبردهای بزرگی را تجربه کردند و حال فرماندهی آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است. 90 مدل نیروی نظامی جدید به بازی اضافه شده که همگی سبک و سیاق منحصربه‌فرد خودشان را در ارتش آفریقای جنوبی دارند. علاوه بر این بخش داستانی مربوط به این ملیت را هم می‌توانید تجربه کنید.

در این بازی 17 ملیت مختلف وجود داشته که شما در نقش فرمانده، کنترل نیروهای تمام این ملیت‌ها را بر عهده خواهید گرفت. نکته جالب بازی این است که نیروهای نظامی تنوع فوق‌العاده بالایی داشته و بیش از 1450 مدل نیروی جنگی را می‌توانید کنترل کنید. از تانک‌های مختلف گرفته تا جنگنده‌های جت، هلیکوپتر و حتی کشتی‌های بزرگ جنگی که مبارزات دریایی را انجام خواهند داد.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک بسیار زیبا و واقع‌گرایانه‌اش اشاره کرد که میدان نبرد را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به تصویر می‌کشد. نورپردازی‌ها، جلوه‌های ویژه، جزییات نیروهای تحت فرمان شما و همچنین انفجار و اثرات تخریبی جنگ همگی زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند تا بهترین تجربه را از این بازی استراتژیک داشته باشید. علاوه بر بخش داستانی که مملو از مأموریت‌های جذاب در نقاط مختلف کره زمین است، بخش چندنفره این امکان را دارد که هم‌زمان 20 بازیکن با یکدیگر وارد نبرد شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Warhammer 2 و Hearts of Iron را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wargame Red Dragon Nation Pack South Africa با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.5 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON X1800 GTO/NVIDIA GEFORCE 7600 GT/INTEL HD 3000 OR HIGHER
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR ONLINE GAMING

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Wargame series returns to duty, larger, richer and more spectacular than ever before. In Wargame Red Dragon, you are engaged in a large-scale conflict where Western forces clash against the Communist bloc. With this new in-depth Nation Pack expansion for the Eugen Systems’ popular RTS, you get to play with the hard-hitting and mobile fighting forces of the SADF, as deployed during the Border Wars of the 1980s. Take control of close to 90 new units, meticulously researched and painstakingly recreated and all fully voiced in either Afrikaans or South African-accented English.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.