دانلود بازی Grimshade برای PC
دانلود بازی Grimshade برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grimshade برای PC

پارسی گیم 10 فروردین 1398 بدون دیدگاه
5,048 بازدید

دانلود بازی Grimshade برای کامپیوتر

بازی‌های نقش آفرینی که اتمسفر ژاپنی دارند و به JRPG مشهور هستند، منبع الهامی برای بسیاری از بازی‌های نقش آفرینی کوچک‌تر هستند. یکی از این بازی‌ها، Grimshade است که از JTPG های دهه‌ی 90 میلادی الهام گرفته است و با مبارزاتی تاکتیکال و نوبتی، تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. این بازی تمرکز نسبتا بالایی بر روی داستان کرده است و با لحظه‌های دردناک از وقایع جنگ در کنار انتخاب‌های مشکل، می‌تواند شما را به خود جذب کند. این بازی مستقل و دو بعدی، در دنیایی افسانه‌ای جریان دارد که توسط استدیوی TALEROCK توسعه یافته است.

داستان بازی، حول وقایعی شیطانی جریان پیدا می‌کند؛ زمانی که هیولاهای قدرتمندی، جنگل اطراف شهر Brann را آلوده کرده‌اند و دیوارهای بلند این شهر، دیگر توانایی جلوگیری از حملات این هیولاها را ندارند. یک کشور همسایه نیز از این فرصت استفاده کرده است و حمله‌‌ی نظامی بی‌رحمانه‌ای را به این شهر آغاز کرده است. قدرت دفاعی شهر به سرعت در حال کاهش است و هیچ امیدی برای شهروندان وجود ندارد اما پادشاه شهر به همراه قهرمانان وفادارش، برای جلوگیری از سقوط Brann، دست به کار می‌شوند.Grimshade، همانند دیگر بازی‌های نوبتی تاکتیکال، درباره‌ی گروهی از شخصیت‌ها است که هریک هویت و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. هر شخصیت، دلیل خاص خود را برای مبارزه و دفاع از Brann دارد که البته هدف برخی از آن‌ها در ابتدای بازی، مشخص نیست. 7 شخصیت اصلی قابل‌کنترل در بازی وجود دارد که هر کدام داستان مخصوص به خود را دارند و سرنوشت آن‌ها بر اساس انتخاب‌های شما مشخص خواهد شد. آیتم‌های بازی، همانند انواع سلاح‌ها و زره‌ها، قابلیت‌های خاصی به شخصیت‌ها می‌دهد و قدرت‌های تهاجمی و تدافعی آن‌ها را در مبارزات بازی، بالا می‌برد. این مسئله باعث می‌شود تا شما با توجه به موقعیت و نوع دشمنانی که در برابر شما قرار دارند، آیتم‌های خاصی را استفاده کنید و خود را به راحتی با مبارزات مختلف وقف دهید. مبارزات بازی نیز پیچیده است و به شما اجازه نمی‌دهد که صرفاً با استفاده از یک تکنیک و یک تیم مشخص، بازی را به اتمام برسانید و دشمنان مختلف شما را مجبور می‌کنند تا استراتژی‌های مختلفی را پیاده‌سازی کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های JRPG هستید، Grimshade با الهام گرفتن از این سبک، تجربه‌ای 20 ساعته را به شما ارائه می‌دهد و داستان پر فراز و نشیب و مبارزات چالش برانگیز بازی، می‌تواند چندین ساعت شما را سرگرم نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64-bit or Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 550 or ATI™ Radeon™ HD 6XXX or higher
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: Recommended screen resolution – 1920×1080.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 64-bit or Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 or AMD R9 280
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: Recommended screen resolution – 1920×1080.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grimshade tells the story of the company of heroes, by a twist of fate involved in the cycle of events unfolding in the world of Ree’fah. Numerous dreadful monsters infested the forest around the city of Brann and high walls could no longer protect residents from the attacks. The menacing army of the neighbouring kingdom suddenly landed on the outskirts of the city, wreaking havoc. There is no hope for salvation — the strength of the defenders is running low, but the King and his loyal Champions had vanished.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.