دانلود بازی Warp Frontier برای PC
دانلود بازی Warp Frontier برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warp Frontier برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
4,104 بازدید

دانلود بازی Warp Frontier برای کامپیوتر

عناوین Point & Click سبکی ساده از بازی‌های ویدیویی هستند که سازندگان در آن‌ها می‌توانند به سایر عناصر جدا از گیم پلی بپردازند. اغلب این عناوین سبک و سیاق ماجرایی و معمایی داشته و داستان جذابی را هم برای مخاطب روایت می‌کنند. سادگی گیم پلی که در آن فقط باید با کلیک‌های موس در مراحل پیشروی هم از دیگر ویژگی‌های بارز این سبک است. بازی Warp Frontier از استودیو Brawsome عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌هایی را در فضا برای شما آماده کرده است.

بازی در سال 2215 جریان داشته و یکی از کلونی‌های انسانی که در مدار سیاره‌ای قرار دارد را شاهد خواهید بود. در این مرکز، شما نقش مأمور پلیسی به اسم Vincent Cassini را بازی خواهید کرد که به‌تازگی درگیر ماجرایی پیچیده شده و توطئه‌ای قدیمی را روایت می‌کند. این توطئه، جنایاتی که در طول جنگ انجام شده را در دل خود جای داده، جنگی که در آن سیاره این مأمور به‌طور کامل نابود گشت. از آنجا که همسر و فرزند او نیز در این ماجرا قربانی شده‌اند، انگیزه زیادی برای حل کردن این معما دارد.

گیم پلی بازی سبک کلاسیک Point & Click داشته و بسیار ساده و روان اجرا می‌شود. شما صرفاً باید با کلیک‌های موس خود کاراکتر اصلی را هدایت کنید، سرنخ و اشیاء مهم را پیدا کرده و در حل معماها به او کمک کنید. مشاهده دقیق اجزای محیط و مراحل امری کلیدی برای پیشروی در بازی است. همچنین دیالوگ‌ها و انتخاب‌های مختلفی وجود داشته که بسته به نوع تصمیم‌گیری شما، در روایت داستان تأثیرگذار خواهد بود. این بازی تجربه‌ای کوتاه و در حد 6 ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد و به دلیل پایان‌های مختلفی که می‌تواند داشته باشد، ارزش تکرار کردن بالایی دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Lacuna را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warp Frontier با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Pentium or higher 1.2 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1920×1080, 32-bit colour
Storage: 700 MB available space
Sound Card: All DirectX-compatible sound cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Vincent Cassini, decorated war hero, but still just a Captain in the police force he started, is patrolling the orbital slums of his home planet Cetus, when he stumbles across a lead in a war crime that resulted in the mysterious disappearance of thousands of Cetans, including his first wife and best friend. Captain Cassini and his robot partner MAC, must ally with morally questionable characters to stop an old enemy before their crimes are erased forever.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.