دانلود بازی Lumote The Mastermote Chronicles برای PC
دانلود بازی Lumote The Mastermote Chronicles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lumote The Mastermote Chronicles برای PC

پارسی گیم 9 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,147 بازدید

دانلود بازی Lumote The Mastermote Chronicles برای کامپیوتر

امروزه طیف گسترده‌ای از بازی‌های مستقل جذاب در سبک‌های مختلف در دسترس هستند که هر کدام می‌توانند به‌خوبی اوقات فراغت ما را پر کنند. این بازی‌ها معمولاً مکانیک‌های ساده و قابل‌درکی در گیم پلی داشته و برای اجرای آن‌ها نیازی به سیستم قدرتمند ندارید. بازی Lumote The Mastermote Chronicles از استودیو Luminawesome Games عنوانی معمایی در سبک پلتفرمر سه‌بعدی بوده که دنیایی رنگارنگ و جذاب را برای گشت و گذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی نقش یک موجود بامزه دریایی را خواهید داشت که در دنیایی زیبا و رنگارنگ به گشت و گذار می‌پردازد. کاراکتر شما Lumote نام داشته و برای پیدا کردن رازهای مختلف، عازم سفری پرمخاطره و بامزه می‌شود که در طول آن باید از سد موانع مختلف بگذرد و معماهای جذابی را حل کند. بامزه بودن کاراکتر شما و انیمیشن‌هایش یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی بوده و شما را تا مدت‌ها سرگرم نگه می‌دارد.

دنیای بازی یک منطقه بزرگ، زیبا و رنگارنگ است که از برج‌های مختلفی تشکیل شده است. هر برج چالش‌ها و معماهای متفاوتی را در دل خود جای داده و با حل کردن آن‌ها، مراحل چالش‌برانگیزتری باز می‌شوند. استفاده از رنگ‌های مختلف نقش مؤثری در حل کردن معماها و همچنین زیبایی دنیای بازی ایجاد کرده‌اند. اگر به بازی‌های معمایی و پلتفرمر سه‌بعدی علاقه دارید، بازی Lumote The Mastermote Chronicles می‌تواند یک ماجراجویی رنگارنگ، سرگرم‌کننده و جذاب را به خوردتان می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Will of the Wisps و FAR: Changing Tide را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lumote The Mastermote Chronicles با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit with Platform Update
Processor: Intel i5 3.7 GHz (4 Cores) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 770 2GB or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel i5 4.0 GHz (4 Cores) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 4GB or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Squish, bop and bounce through the Great Depths, an underwater world filled with Motes; bioluminescent creatures who spend their lives deep in the Bioverse, living on the rhythms of an electronica soundscape. Lumote is a Mote different from others; inquisitive, and with an “eye” on power. When the shift causes the Great Depths to turn red, Lumote sets out on an epic quest to return the world to blue. To do so, Lumote must learn to take control of the Great Depths inhabitants and gain mastery of it’s puzzles in order to defeat the greatest Mote of them all… the Mastermote!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.