دانلود بازی Guardians of Hyelore برای PC
دانلود بازی Guardians of Hyelore برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Guardians of Hyelore برای PC

پارسی گیم 9 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,170 بازدید

دانلود بازی Guardians of Hyelore برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که بیشتر آن را در پلفترم گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم، Auto Battler‌ها هستند که در آن‌ها شما نقش کوچکی برای پیش بردن بازی خواهید کرد و صرفاً با قرار دادن نیروها و قهرمان‌های تحت کنترل خود، مبارزه را از دور دنبال خواهید کرد. هدف شما قدرتمندتر کردن این نیروها بوده و این کار را با پیروزی‌های متعدد و پیدا کردن آیتم و منابع انجام خواهید داد. نبردها و مبارزات همگی به‌صورت خودکار شکل می‌گیرند. بازی Guardians of Hyelore از استودیو Megaglope عنوانی فانتزی در همین سبک و سیاق بوده که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند.

بازی در سرزمینی به اسم Hyelore جریان داشته که به دلیل هجوم دشمنانی شرور رو به نابودی می‌رود. مردم برای مقابله با آن‌ها نیروهای خودشان را جمع‌آوری کرده و ارتشی قوی از قهرمان‌ها تشکیل داده‌اند تا مقابل این هیولاهای مخوف ایستادگی کنند و پس از آن، نبرد را به سرزمین اصلی آن‌ها ببرند. شما نقش رهبر این ارتش را بر عهده گرفته و باید آن‌ها را در میان این مبارزات مهیج هدایت کنید تا در نهایت پیروزی را به دست آورید.

گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل‌درک است و شما فقط باید نیروهای خودتان را در زمین نبرد حاضر کنید و به تماشای مبارزات بنشینید. هر نبرد با پیشروی به سمت برج‌های دشمن جلو رفته و پس از نابودی آن‌ها، پیروزی نصیب شما می‌شود. علاوه بر استخدام و جمع‌آوری قهرمان‌ها برای ارتش، مدیریت منابع و بخشی از استراتژی‌های نبرد را نیز باید شما بر عهده داشته باشید. بیش از 150 مدل نیروی مختلف برای تشکیل ارتش وجود داشته که در طول 35 مرحله بخش داستانی بازی به دست خواهید آورد. در پایان هر مرحله، مبارزه با Boss جذاب و چالش‌برانگیزی را هم تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این موارد، تعیین سبک استراتژی نیروها و نحوه اجرای نبردهای خودکار توسط آن‌ها بر عهده شما خواهد بود. همچنین می‌توانید آیتم‌های جدیدی برای آن‌ها بخرید و یا برخی از قابلیت‌های نیروهای خود را ارتقا دهید. بازی در زمینه‌های جانبی و پشت پرده گیم پلی، عمق بسیار بالایی داشته و صرفاً به نبردهای خودکار خلاصه نمی‌شود که شایان تحسین است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Kingdom Rush را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Guardians of Hyelore با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 10
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1Gb Video Memory, capable of OpenGL 3.0+ support (2.1 with ARB extensions acceptable)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Overrun with invaders, the Realm of Hyelore was all but lost until the Guardians came. Rallying the people, they set forth with a grand army to fight back against the monsters, travelling far and wide to reclaim the lands from the forces of evil.
Guardians of Hyelore is an action packed, army-spawning game where you must summon your forces and send them against the enemy to bring down their towers and reclaim the land. Packed with unique elements of unit recruitment, economy management, and battle strategy, you must battle your way through non-stop waves of enemies in an effort to destroy their tower and defeat them!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.