دانلود بازی Fallen Angel برای PC
دانلود بازی Fallen Angel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fallen Angel برای PC

پارسی گیم 12 آبان 1399 1 دیدگاه
5,744 بازدید

دانلود بازی Fallen Angel برای کامپیوتر

Fallen Angel درواقع به فرشتگان مغضوب گفته می‌شوند که از دستور خداوند سرپیچی کرده‌اند و به همین دلیل رانده‌شده‌اند. این موضوع باعث الهام شرکت Matrioshka Games تا یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با گرافیک پیکسلی را بسازد و ما را به دنیای شیاطین ببرد و ما را با اهریمنانی مانند عزازیل و لوسیفر آشنا کند. مبارزات سنگین و دلهره‌آوری در انتظار شماست که برای ساعت‌ها سرگرمتان می‌کند. همراه ارتش شیاطین، جلوی فرشتگان بایستید و از صحرا و دشت‌های سرزمین مقدس عبور کنید و در آخر انتقام سختی از نیروهای خیر بگیرید که همان ابتدا شمارا از درگاه معنوی دور انداخته‌اند.

بازی Fallen Angel یک سمفونی از طراحی پیکسل و اکشن پیچ‌خورده با مفاهیم مذهبی است. شما به‌عنوان یکی از شیاطین، از بهشت بیرون انداخته می‌شوید و راهی جز انتقام برای بازگشت به‌روزهای گذشته پیدا نمی‌کنید. باید از سرزمین‌های مختلفی با شرایط گوناگون عبور کنید تا بالاخره بتوانید خود را به بهشت برسانید و انتقام بزرگی بگیرید. فرشتگان همین‌طور دست‌بسته ننشسته‌اند و حملات مهیبی به سمت شما شروع می‌کنند. این پایه‌گذار بخش مبارزات بازی شده که به شکل بسیار سریع و هیجان‌انگیز دنبال می‌شوند. هیولاها و موجودات عجیب‌وغریب در تمامی اشکال و قیافه‌ها را خواهید دید که هرکدام تأثیر خاصی روی شما می‌گذارند. هرکدام از مناطق بازی توسط یک فرشته اداره می‌شوند که تأثیر جدی روی شکل‌دهی به دنیای اطرافشان می‌گذارد. این مناطق چالش جدی برای شما ایجاد می‌کند و باس فایت های سختی پیش می‌آورد که بردن آن‌ها، نیازمند استراتژی مناسب و تاکتیک‌های مناسب است.

سیستم مبارزه Fallen Angel برعکس ظاهرش، بسیار خوش‌ساخت است و اجازه پرتاب دشمنان به هوا و جست‌وخیزهای سریعی را می‌دهد که آدرنالین خون را بالا می‌برد و تا لحظه‌ی آخر درگیرتان می‌کند. می‌توانید استایل مبارزه خود را از ابتدا مشخص کنید و سلاح‌هایی که به کار می‌برید را انتخاب کنید. با پیشرفت در بازی، توانایی تغییر و ارتقای شخصیت اصلی را خواهید داشت که شانس شما برای بقا را افزایش می‌دهد. تجربه‌ی این بازی همراه دوستان لذت‌بخش‌تر خواهد بود و استودیو هم یک سرور دیسکورد راه انداخته تا تعامل بیشتری میان گیمرها ایجاد شود. در دنیای خیالی بازی غرق شوید و کلیشه‌های مذهبی را به شیوه‌ای جالب تجربه کنید. اگر به این سبک بازی علاقه دارید، Dead Cells و Vigil The Longest Night را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Fallen Angel با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and above
Processor: 2 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 512 mb video memory
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fallen Angel is a symphony of pixel art and demon-fuelled action. Fallen Angel is a 2D top-down ARPG with strategic fast-paced combat, lore driven items and weapons, and fun character progression to suit your preferred combat style. Set in a world inspired by biblical Apocrypha and more than a little modern style, the many realms of Heaven are a strange and varied place. Lucifer won’t just be slicing his way through pearly gates and angelic choirs, but strange high-tech constructs, idyllic earth-like plains, floating islands, and more. Each Archangel will have a strong, thematic influence on the environments and creatures the player will encounter in each realm.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد حسام

    مهمان

    این دیگه چه مدل داستانیه ؟!

    پاسخ دهید