دانلود بازی Agatha Christie Hercule Poirot The First Cases برای PC
دانلود بازی Agatha Christie Hercule Poirot The First Cases برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Agatha Christie Hercule Poirot The First Cases برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,197 بازدید

دانلود بازی Agatha Christie Hercule Poirot The First Cases برای کامپیوتر

بازی‌های کارآگاهی همواره جایگاه خاصی در صنعت بازی‌های ویدیویی داشته‌اند. سبک گیم پلی جذاب و همچنین داستان‌پردازی معماگونه باعث می‌شود بازیکنان از تجربه این بازی‌ها لذت متفاوتی ببرند. پیدا کردن سرنخ، دقت به جزییات و همچنین دیالوگ‌هایی که در پشت پرده آن‌ها می‌توان رازهای بسیاری را برملا کرد از ویژگی‌ها اصلی گیم پلی چنین بازی‌هایی است. بازی Agatha Christie Hercule Poirot The First Cases از استودیو Blazing Griffin عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که به‌تازگی منتشر شده است.

شما در بازی نقش یک کارآگاه معروف به اسم Hercule Poirot را خواهید داشت و روایت یکی از پرونده‌های مرموز جنایی او را در دوران جوانی‌اش تجربه می‌کنید. داستان از جایی شروع می‌شود که او به عمارت اربابی خانواده بزرگ Van Den Bosch دعوت شده تا در مراسم نامزدی دخترشان شرکت کند؛ اما به دلیل طوفان و برف و بوران، همه در عمارت اسیر می‌شوند و با افزایش تنش بین مهمان‌ها، یکی از آن‌ها به قتل می‌رسد. شما که در زمان مناسب و در جای مناسب حضور دارید باید راز این قتل مرموز در عمارت را حل کنید.

سبک گیم پلی مانند تمامی عناوین اصیل کارآگاهی، بر مبنای شواهد و پیدا کردن سرنخ‌های پنهان است. شما باید با دقت در محیط جست‌وجو کرده، با سایر افراد صحبت کنید و سرنخ‌ها را به هم متصل کرده تا به نتیجه برسید. دقت به رفتارهای مشکوک، دیالوگ‌ها و همچنین گشت‌وگذار در این عمارت لوکس و اعیانی از دیگر ویژگی‌های این بازی جذاب است. اتصال مدارک به‌دست‌آمده توسط قابلیتی درون بازی انجام می‌شود که زمانی که استفاده از آن را یاد گرفتید، می‌توانید با سرعت بیشتری معماها را حل کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Gamedec و Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Agatha Christie Hercule Poirot The First Cases با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
Processor: 2ghz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 580, DirectX 10-compatible video card
DirectX: Version 10

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
Processor: 3ghz processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 970 / Radeon R9 380
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Discover the early cases of the legendary detective Hercule Poirot.
In his early years as a detective, Hercule Poirot is invited to a reception by the influential Van den Bosch family, for the announcement of their daughter’s engagement. But tensions amongst the guests run high as a snowstorm descends on the town, trapping everyone inside the manor. The happy event is soon marred by the murder of one of the guests…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.