دانلود بازی Embr برای PC
دانلود بازی Embr برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Embr برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,241 بازدید

دانلود بازی Embr برای کامپیوتر

اکنون تجربه بسیاری از فعالیت‌ها و شغل‌های مهم را می‌توان در قالب بازی‌های ویدیویی به تجربیات خود اضافه کرد. بسیاری از عناوین شما را در نقش شغل‌های مختلفی قرار می‌دهند تا بتوانید در محیطی سرگرم‌کننده، جذاب و مجازی آن‌ها را تجربه کرده و لذت ببرید. برخی می‌خواهند دکتر باشند، برخی مأمور پلیس، برخی مدیر شرکت و برخی هم آتش‌نشان. بازی Embr از استودیو Muse Games عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده بوده که شما را در نقش یک آتش‌نشان ماهر قرار می‌دهد.

اول از همه سبک و سیاق کارتونی و متفاوت بازی است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند. طراحی کاراکترها و مراحل بازی حالتی فانتزی داشته که علاوه بر جذاب بودن، عنصر طنز را هم به گیم پلی بازی اضافه کرده است. شما در نقش آتش‌نشان ماهری هستید که با تشکیل گروه قدرتمند خود، به نجات جان افراد دیگر رفته و ساختمان‌های در حال سوختن را خاموش می‌کنید. با انجام مأموریت‌های مختلف و به دست آوردن پول، می‌توانید تجهیزات بهتری برای خود بخرید و یا تجهیزات فعلی خود را ارتقا دهید تا به‌مرور به یک آتش‌نشان افسانه‌ای در سطح شهر تبدیل شوید.

تنوع مراحل بسیار زیاد بوده و هر بار سناریوی متفاوت و بامزه‌ای از خاموش کردن آتش را تجربه خواهید کرد. آزادی عمل زیادی هم دارید و روند طی کردن مراحل خطی نیست اما باید مراقب باشید که برخی از آن‌ها برای موفق شدن نیازمند کار تیمی و تجهیزات ارتقا یافته است. بازی 25 مرحله مختلف داشته که در سه منطقه شهر تقسیم شده‌اند. در طول مراحل علاوه بر خاموش کردن آتش، باید از نشت گاز جلوگیری کرده، با شکستن در و پنجره مردم را نجات دهید و از تله‌های لیزری دوری کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Orcs Must Die 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Embr با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel i5-6600 Series @ 3.5 GHz / Intel i7-4760 @ 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel i5 9600K @ 3.7 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Team up with friends to become the most über firefighters money can buy. Rush into burning buildings filled with dangerous hazards, valuables, and top-of-the-line security systems. Fight fires, save lives, salvage goods, and make life-changing money. Buy high tech tools with advanced upgrades, and fresh outfits that unlock new ways to play.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.