Deathloop
یحیی رحیمی

Deathloop پرفروش‌ترین بازی هفته گذشته انگلستان شد

یحیی رحیمی 30 شهریور 1400 بدون دیدگاه
588 بازدید

بازی Deathloop پس از مدت‌ها انتظار برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد و توانست امتیازهای عالی از سوی منتقدان دریافت کند و به عنوان یکی از بهترین شوترهای اول‌شخص چند سال اخیر شناخته شود. نقد‌های مثبت بازی، باعث افزایش انتظارات و استقبال بازی‌کنان شد و حال می‌دانیم که فروش در بازی هفته اول نیز مساعد بوده و توانسته صدر چارت پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان را کسب کند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط GameIndustry، میزان فروش فیزیکی بازی Deathloop از دیگر عناوین استودیو Arkane پایین‌تر بوده و نسبت به بازی Prey، فروش کمتری در هفته اول کسب کرده است. گفتنی است چارت منتشر شده، تنها میزان فروش دیسک بازی‌‌ها را در بردارد و میزان فروش دیجیتالی که به واسطه شیوع همه‌گیری کرونا، افزایش چشم‌گیری داشته است، در نظر گرفته نشده است. خریداران انگلیسی علاقه‌ی زیادی به خرید دیسک بازی‌ها دارند و به همین دلیل است که میزان فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی، توسط رسانه‌های مختلفی گزارش می‌شود.

قرار گرفتن بازی Deathloop با وجود عدم انتشار آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس، اتفاق بزرگی است و این اثر، جزو اولین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 است که هفته اول را در جایگاه اول به پایان رسانده است. در جایگاه دوم نیز بازی Marvel’s Spider-Man Miles Morales قرار دارد که فروش آن نسبت به هفته گذشته، 223 درصد افزایش یافته است. مراسم پل استیشن شوکیس و رونمایی از دنباله بازی اسپایدرمن، تأثیر زیادی روی فروش بازی گذاشته است و افراد زیادی به خرید پلی استیشن 5 ترغیب شده‌اند.

فروش بازی Deathloop

شروع طوفانی Deathloop

از دیگر عناوین انحصاری پلی استیشن باید به Ratchet and Clank Rift Apart اشاره کرد که به لطف افزایش 30 درصدی میزان فروش، به جایگاه چهارم چارت رسیده است. بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut از عناوین چند هفته اخیر نیز با فروش عجیبی همراه شده و نسبت به هفته‌ی گذشته، رشد 233 درصدی داشته و در جایگاه ششم قرار گرفته است. بازی WarioWare: Get it Together! که هفته پیشین در صدر قرار داشت، به جایگاه هشتم سقوط کرده و باید دید این اثر نیز مانند دیگر عناوین نینتندو، در ده بازی پرفروش هفته باقی خواهد ماند یا خیر.

بازی NBA 2K22 نیز که دو هفته پیش منتشر شده، با چند پله سقوط به جایگاه دهم رسیده و قطعاً با انتشار فیفا 22، تغییرات بزرگی در چارت ایجاد خواهد شد. FIFA 22 هفته آینده منتشر می‌شود و احتمالاً چندهفته‌ای به صورت پی‌درپی در صدر پرفروش‌ترین بازی هفته انگلستان باشد. در ادامه نگاهی به 10‌ بازی پرفروش هفته گذشته بیندازید.

  1.  Deathloop
  2.  Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  3.  Mario Kart 8 Deluxe
  4.  Ratchet and Clank: Rift Apart
  5.  Minecraft (Switch)
  6.  Ghost of Tsushima Director’s Cut
  7.  Animal Crossing: New Horizons
  8.  WarioWare: Get it Together!
  9. F1 2021
  10. NBA 2K22

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.