تلویزیون ال جی
یحیی رحیمی

با تلویزیون 325 اینچی ال جی هم قیمت با یک هلیکوپتر آشنا شوید

یحیی رحیمی 27 شهریور 1400 بدون دیدگاه
735 بازدید

اندازه تلویزیون‌ها در طی چند سال اخیر به طور مداوم افزایش یافته و شاهد تلویزیون‌های بزرگی با فناوری‌های روز هستیم. شرکت ال جی از یک تلویزیون 325 اینچی برای تبدیل منزل به سینما رونمایی کرده که دارای قیمتی باورنکردنی است. این تلویزیون‌ جدید هم قیمت یک هلیکوپتر است و مخصوص نصب در خانه‌های اشرافی و میلیاردرهای آمریکایی است.

تلویزیون LG DVLED Extreme Home Cinema در سایزها و رزولوشن‌های مختلفی ارائه می‌شود و بزرگ‌ترین اندازه که امکان نمایش تصاویر 8K اولترا اچ دی را فراهم می‌کند، اندازه‌ای 325 اینچی دارد و قیمت آن حدود 1.7 میلیون دلار است. همان‌طور که حدس می‌زنید، با چنین هزینه‌ای می‌توانید یک منزل بسیار مجلل در آمریکا تهیه کنید یا اینکه بالگردی شخصی خریداری کنید. برای نصب چنین تلویزیون عظیمی، نیازمند یک خانه با سقف بلند و دیوارهای عظیم هستید که تنها در خانه‌های اشرافی و سلبریتی یافت می‌شود.

اندازه تلویزیون جدید ال جی از 81 اینچ شروع می‌شود و تا 589‌ اینچ هم می‌رسد که اندازه‌ای باورنکردنی است و بعید است غیر از چند نفر در دنیا، خریداری برای این نوع صفحه‌نمایش‌های غول‌پیکر پیدا شود. در صورتی که از تلویزیون‌های خم و فوق پهن خوشتان می‌آید، می‌توانید دو عدد از تلویزیون جدید ال جی را خریداری کنید و رسماً منزل خود را به یک سالن سینما تبدیل کنید، تنها یادتان باشد که 20 متر فضای خالی روی دیوار داشته باشید.

تلویزیون ال جی 325 اینچ

تلویزیون جدید ال جی با قیمت 1.7 میلیون دلار

یکی از ویژگی‌های جالب تلویزیون LG DVLED Extreme Home Cinema، زاویه دید 160 درجه است و درنتیجه تهیه یکی از این تلویزیون‌ها، می‌تواند شما را برای همیشه از مراجعه به سینما راحت کند. بعید است سالن سینمایی در دنیایی پیدا کنید که دارای یک صفحه‌نمایش باکیفیت 8K و چنین زاویه دید گسترده‌ای باشد. از دیگر ویژگی‌های آن باید به وزن 900 کیلویی و روشنایی 120 نیت اشاره کرد.

هرکدام از تلویزیون‌های جدید ال جی به همراه یک کنترل پیشرفته و همچنین کابل‌های مخصوص با کیفیت بالا عرضه می‌شود. این تلویزیون به اندازه‌ای گران‌قیمت و خاص است که حمل آن توسط یک کیف فلزی مخصوص انجام می‌شود که معمولاً تجهیزات استودیوها و کنسرت‌ها با آن جابه‌جا می‌شوند. به‌هرحال اگر فکر می‌کنید 1.7 میلیون دلار پولی نیست و می‌خواهید برای کاخ خود یک سینما خانگی بسازید، بهتر است با شرکت ال جی تماس بگیرید.

تلویزیون 325 اینچ ال جی

کیفیت صفحه‌نمایش LG DVLED Extreme Home Cinema به اندازه‌ای بالاست که تا 10 سال آینده نیازی به خرید هیچ تلویزیونی نخواهید داشت و آخرین فناوری ممکن استفاده شده است. همچنین پنج سال پشتیبانی مداوم به خریدار ارائه می‌شود و چک‌های ماهانه نیز به منظور تست سلامت تلویزیون، به صورت رایگان انجام خواهد شد. به گفته‌ی ال جی، هزینه‌ی پشتیبانی حدود 30 هزار دلار است که به صورت رایگان در دسترس خریدار قرار می‌گیرد.

قیمت این صفحه‌نمایش‌های عظیم از 70 هزار دلار شروع می‌شود و به 1.7 میلیون دلار حتم می‌شود. با این قیمت می‌توانید یک کشتی تفریحی خریداری کنید و سراسر جهان را با آن بگردید. نظر شما در مورد این تلویزیون عظیم چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.