دانلود بازی Tails of Iron برای PS5
دانلود بازی Tails of Iron برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Tails of Iron برای PS5

پارسی گیم 25 شهریور 1400 بدون دیدگاه
508 بازدید

دانلود بازی Tails of Iron برای پلی استیشن 5

دنیاهای فانتزی سوژه مناسبی برای طراحی یک عنوان نقش‌آفرینی جذاب و عمیق هستند و سازندگان معمولاً از این موضوع استفاده کرده و بازی‌های جذابی را پدید می‌آورند. تلفیق سبک نقش‌آفرینی با عناصر Souls-Like که گیم پلی را چالش‌برانگیزتر می‌کند حتی این بازی‌ها را جذاب‌تر هم می‌کند. بازی Tails of Iron از استودیو Odd Bug یکی از همین عناوین بوده که عمق بسیار زیادی را در بطن خودش جای داده است تا بازیکن تا مدت زیادی در آن سرگرم شود.

در این بازی نقش شخصیتی به اسم Redgi را خواهید داشت که وارث تاج‌وتخت بوده و باید عازم ماجراهای پرمخاطره‌ای برای باز پس گرفتن تخت پادشاهی شود. سرزمین آن‌ها توسط نژادی از قورباغه‌های بی‌رحم به رهبری Greenwart موردتهاجم قرار گرفته و باید برای بیرون کردن آن‌ها، با Redgi همراه شوید. سبک و سیاق طراحی دنیای بازی، حالتی فانتزی و تاریک داشته و تمامی مدل‌ها و محیط‌ها، توسط دست کشیده شده‌اند که ارزش هنری این عنوان را به‌شدت زیاد می‌کند.

سبک گیم پلی بازی با زاویه دوربین دوبعدی و دید از بغل، شما را درگیر مبارزاتی نفس‌گیر و چالش‌برانگیز می‌کند. همچنین عناصری از بازی‌های پلتفرمر در بازی حضور داشته و علاوه بر جنگیدن و جاخالی دادن، باید با پرش‌های به‌موقع و عبور از موانع در مراحل پیشروی کنید. در طول ماجراجویی‌های خود افراد متعددی را ملاقات می‌کنید که برخی از آن‌ها مایل هستند تا با شما در ماجراجویی‌ها همراه شده و کمک کنند. عناصر Souls-Like بازی نیز علاوه بر مبارزات، در سبک آیتم‌ها نیز حضور داشته و نبرد با Boss‌ها نیز به‌شدت چالش‌برانگیز و مهیج است.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی، امکان ساخت‌وساز سلاح، زره و تجهیزات مختلف بوده که با استفاده از منابع متعددی که در طول بازی پیدا می‌کنید میسر می‌شود. داستان جذاب، محیط‌هایی فانتزی و تاریک و سبک هنری گرافیک در کنار این موارد، تجربه‌ای بی‌نظیر و لذت‌بخش را از یک بازی نقش‌آفرینی غنی در اختیارتان قرار می‌دهد که ارزش وقت گذاشتن را دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Death’s Door و Dark Souls را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tails of Iron با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in a grim land plagued by war, Tails of Iron is a hand-drawn RPG Adventure with punishingly brutal combat. As Redgi, heir to the Rat Throne, you must restore your broken Kingdom by banishing the merciless Frog Clan and their ferocious leader, Greenwart.
As you explore the deceivingly charming world, you’ll encounter a cast of unique companions, ready to aid you in your adventure. And you’ll need all the help you can get, whether that’s new meal recipes, blueprints to forge deadly weapons and armour, or even a land-chugging, armour-plated mole mobile! Overcome your fears. Rescue your brothers. Restore Your Kingdom.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 887.2 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.