پارسی گیم

دانلود بازی Wreckfest برای PS5

پارسی گیم 12 شهریور 1400 بدون دیدگاه
760 بازدید

دانلود بازی Wreckfest برای پلی استیشن 5

قوانین را زیر پا بگذارید و تا سر حد مرگ مسابقه دهید! منتظر تصادف‌های هیجان انگیز و حماسی باشد، رقابتی تنگاتنگ تا خط پایان! سازندگان بازی FlatOut 1 & 2 این بازی با بازی جدیدی برگشتند تا مسابقه‌ای شبیه سازی شده و طبیعی را برای شما ایجاد کنند. مسابقهٔ را تجربه کنید که در آن کوچک‌ترین خطا شما را به کام نابودی می‌برد!

بازی Wreckfest یک بازی در ژانر مسابقه‌ای، شبیه سازی است که توسط Bugbear در ژوئن 2018 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده. این بازی به عنوان نسل جدید مجموعه بازی‌های FlatOut معرفی و نمای از بازی‌های FlatOut، Destruction Derby و Street Rod در آن دیده می‌شود. تولید این بازی از سال 2012 آغاز شده بود و ابتدا در نوامبر 2013 با نام Next Car Game کلید خورد ولی سپس در سال 2014 نام Wreckfest را به خود گرفت. نام بازی لحظهٔ نزدیک شدن دو ماشین در مسابقات را بیان می‌کند، در این لحظه با کوچک‌ترین خطا دو ماشین به هم بخورد خواهند کرد و تصادفاتی متوالی ایجاد می‌شود، مگر آنکه شما دست‌فرمانی بهتر از همه داشته باشید و جان سالم بدر ببرید.

موتور گرافیکی بازی تخریب و صدمات هر ماشین را به طور طبیعی نشان می‌دهد. شبیه‌سازی بازی بسیار بالا بوده و در هرلحظهٔ تصادف، با صحنه‌ای کاملاً طبیعی مواجه خواهید شد! این مسابقات سریع و خطرناک را موسیقی‌های خوب و مختلفی همراهی می‌کند. شما می‌توانید به خوبی ماشین خود را شخصی سازی کنید و هر چقدر بدنه‌ی ماشین شما قوی‌تر باشد از آسیب‌ها بیشتر در امان می‌مانید. علاوه بر قطعات با رفتن به مراحل بالاتر امکان خرید ماشین و پیست جدید نیز امکان پذیر می‌شود. ماشین‌های مختلی در بازی دیده می‌شود، از ماشین‌های کلاسیک آمریکای به‌هم وصله شده، گرفته تا ماشین‌های به روز و جدید آسیایی. ماشین‌های این بازی را در هیچ بازی دیگری پیدا نخواهید کرد.

استدیو Bugbear حالت مولتی پلیر آنلاین را نیز در بازی قرار داده است تا با دوستان خود به رقابت بپردازید و ماشینشان را خرد کنید! با اینکه بازی Wreckfest از نظر صدمات مانند بازی Burnout عمل می‌کند ولی با داشتن حالتی استراتژیک، گیم پلی آن به سبک بازی‌های مسابقه‌ای قدیمی نزدیک‌تر است. برای قهرمانی تلاش کنید تا نفر اول این مسابقات شوید. این بازی با تم اکشن خود می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند. ماشین‌های قدرتمند بسازید تا شما را در برابر خطرات حفظ کرده و به خط پایان برساند!

در ادامه برای دانلود بازی Wreckfest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Expand your garage with 3 All-American icons!
Grand Duke: The king is back! This derby classic is so tough and heavy hitting it’ll survive even the craziest races! Wildking: A true American icon with lots of muscle and a surprising amount of agility. Little Thrasher: Stand out from the masses with this strong truck that packs a punch.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.