دانلود بازی Stranded Deep برای PS4
دانلود بازی Stranded Deep برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Stranded Deep برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 24 شهریور 1400 3 دیدگاه
3,042 بازدید

دانلود بازی Stranded Deep برای پلی استیشن 4

سبکی از بازی‌های ویدیویی وجود دارد که همواره گیم پلی‌ای چالش‌برانگیز را در کنار جذابیت بالا در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این سبک که از آن با نام Survival یاد می‌شود، هدفش بقا و زنده ماندن شخصیت اصلی بوده و مملو از چالش‌های ساده اما سرگرم‌کننده است. یکی از سناریوهای مناسبی که در آن می‌توان چنین سبکی را پیاده‌سازی کرد، سقوط یک هواپیما در اقیانوس بوده که در آن بازمانده این سانحه، باید به‌تنهایی در یک جزیره دورافتاده برای زنده ماندن بجنگد. بازی Stranded Deep از استودیو Beam Team Game بر مبنای همین سوژه طراحی شده و ماجراهای سخت و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما آماده کرده است.

سناریوی بازی ساده است. شما تنها بازمانده از سانحه سقوط یک هواپیما در اقیانوس بوده و خودتان را به یک جزیره رسانده‌اید. حال که هیچ ابزاری برای درخواست کمک دادن در دسترس ندارید، باید به‌تنهایی از پس چالش‌های مختلفی برآمده و بتوانید خودتان را زنده نگه دارید. آیا می‌توانید از پس تمامی این سختی‌ها که گاهی مرگبار نیز هستند برآیید؟

گیم پلی بازی عمیق بوده و لایه‌های متعددی دارد. شما با گشت‌وگذار در جزیره و پیدا کردن منابع ساده مانند چوب و سنگ، باید سرپناهی برای خود بسازید. همچنین عنصر گرسنگی و تشنگی نقش مهمی بازی می‌کنند که باید به آن توجه کنید. برای مدیریت آن‌ها ساعتی در دست دارید که دائم وضعیت حیاتی شما را مشخص می‌کند. تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی، شکار حیوانات و ماهیگیری برای غذا، ساخت سرپناه و بسیاری موارد دیگر گیم پلی این بازی را جذاب و مهیج کرده است. ساخت‌وساز ابزارآلات مختلف مانند نیزه، تیرکمان و… برای شکار نیز از مواردی است که باید به آن توجه کنید.
نکته جالب دیگر این است که بازی به یک جزیره بسنده نکرده و دنیای وسیعی را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با پیشروی در بازی و به دست آوردن منابع و قابلیت‌های بیشتر، می‌توانید قایق خود را ساخته و شروع به گشت‌وگذار در خارج از جزیره اصلی بکنید. شاید بخواهید گنج‌های غرق‌شده در اقیانوس را پیدا کرده، جزیره جدیدی کشف کنید و یا حتی یکی از سه موجود افسانه‌ای را که حکم Boss را دارند شکست داده و افتخارش را نصیب خود کنید. آزادی عمل بسیار زیادی در بازی وجود داشته که در کنار چالش‌های مختلفش، این عنوان را به‌شدت سرگرم‌کننده و جذاب می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rust و Grounded را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stranded Deep با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

In the aftermath of a mysterious plane crash, you are stranded in the vast expanse of the Pacific Ocean. Alone, without any means to call for help, you must do what you can to survive. Explore underwater and on land as you hunt for supplies to craft the tools, weapons, and shelter you’ll need to stay alive. Stay sharp: hunger, thirst, and exposure conspire against you as you brave treacherous elements and the dangerous creatures of the Pacific. Live long enough, Stay Alive!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.07 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Arsalan

    مهمان

    یه سوال داشتم من الان دانلود و نصب کنم میتونم به صورت آنلاین با دوستام بازی کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر حسن

    مهمان

    سلام خسته نباشید.
    من میخواستم بدونم اگه دیتاهای بازی های ps4 از سایت شما دانلود کنم و استخراج و بعد نصب کنم کنسول بن نمیشه یا مشکلی پیش نمیاد ؟ منظورم اینه که این روش مثل روش کپی خور شدن نیست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر حسن

      پشتیبانی

      سلام
      دیتاها اورجیناله مشکلی نداره