بازی Halo 5 برای کامپیوتر
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Gears 6 و Halo 5 برای کامپیوتر منتشر می‌شوند

یحیی رحیمی 23 شهریور 1400 بدون دیدگاه
481 بازدید

به تازگی فهرست بازی‌های جدید سرویس GeForce Now توسط فردی پیدا شده که خبر از انتشار بازی Gears 6 و Halo 5 برای کامپیوتر دارد. بر اساس فهرست جدید، عناوین معرفی نشده مایکروسافت در دست ساخت هستند و قرار است برای کامپیوتر نیز منتشر شوند. این در حالی است که هنوز از ساخت بازی Gears 6 اطلاعاتی نداریم و همچنین از Fable جدید نیز غیر از یک تریلر معرفی، هیچ خبر دیگری در دست نیست.

GeForce Now یک سرویس استریم بازی است که عناوین مشهور را با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به تازگی فردی توانسته به کدهای این سرویس دسترسی پیدا کند و اسامی جالبی را پیدا کند. در خبر پیشین، از احتمال انتشار بازی God of War برای کامپیوتر خبردار شدیم و حال اسامی بازی‌های جدید مایکروسافت نیز توسط این فرد لو رفته است. اسامی دیگری مانند بازسازی Resident Evil نیز در لیست دیده می‌شوند که هیچ‌گاه در مورد آن‌ها نشنیده‌ایم.

وب‌سایت‌های نزدیک به مایکروسافت مانند ویندوز سنترال با انتشار مطلبی جداگانه، صحت این شایعات را بررسی کرده‌ و آن‌ها را با منابعی که در دست دارد، سنجیده است. جز کوردون از فعالان عرصه ویدیو گیم نیز از وجود گزارش‌هایی اولیه در مورد این بازی‌ها خبر داده و باور دارد که فهرست لو رفته، اطلاعات صحیحی را در بردارد.

دیتابیس لو رفته، شامل بازی‌های مختلف شرکت مایکروسافت از جمله Gears 6، یک بازی جدید از دنباله Gears of War و نسخه کامپیوتر بازی Halo 5 می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، هیلو 5 برای کامپیوتر منتشر شده و بخشی از کلکسیون مسترچیف نیست. این فهرست لو رفته، ممکن است قدیمی باشد و همچنین شامل پروژه‌های لغو شده و در نتیجه نمی‌توان به آن استناد کرد.

تعدادی از بازی‌های مایکروسافت موجود در لیست، تنها با یک کد مخفی بیان شده‌اند که بر اساس ویندوز سنترال، صحت این گزارش را افزایش می‌دهد. از جمله این بازی‌ها باید به پروژه Woodstock، پروژه Holland و پروژه Typhoon اشاره کرد. ریبوت بازی Fable نیز که سال گذشته معرفی شد، داخل لیست قرار دارد و فعلاً اسم دقیق آن را نمی‌دانیم. بار دیگر تائید می‌کنیم که احتمال تغییر این بازی‌ها وجود دارد و ممکن است این تنها گمانه‌زنی شرکت انویدیا در مورد بازی‌های جدید باشد.

Gears 6 و Halo 5‌برای کامپیوتر

همان‌طور که می‌دانید، نمی‌توان بر اساس یک سری اسامی موجود داخل یک دیتابیس قدیمی در مورد بازی‌های آینده مایکروسافت و سونی صحبت کرد. برای نمونه استودیو Coalition در حال آشنایی با آنریل انجین 5 است و قرار نیست به این زودی، تولید بازی Gears 6 را شروع کند. انتشار بازی Halo 5 برای کامپیوتر نیز در حالی که بخش بزرگی از استودیو 343 به دلیل همه‌گیری کرونا تعطیل ‌شده نیز بعید است به این زودی اتفاق بیفتد. نظر شما چیست‌؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.