دانلود بازی Terrain of Magical Expertise برای PC
دانلود بازی Terrain of Magical Expertise برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Terrain of Magical Expertise برای PC

پارسی گیم 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
883 بازدید

دانلود بازی Terrain of Magical Expertise برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی نوبتی، طرفداران خاصی دارد که می‌توانند ساعت‌ها درگیر بازی‌هایی شوند که مانند شطرنج‌های پیشرفته با مهره‌های پیچیده بوده و از آن لذت ببرند. بازی‌های این سبک معمولاً داستان محور بوده و روایت جذاب و عمیقی را در یک دنیای فانتزی به بازیکن ارائه می‌دهند. بازی Terrain of Magical Expertise از استودیو NEO-C Production یکی از همین عناوین بوده که به‌تازگی منتشر شده است و یک ماجرای داستانی جذاب و مهیج را برایتان رقم خواهد زد.

داستان بازی نوآوری هوشمندانه‌ای دارد. شما در دنیایی قرار دارید که به دلیل شیوع یک بیماری، همه را خانه‌نشین کرده و آن‌ها برای سرگرمی خود درگیر بازی‌های نقش‌آفرینی شده‌اند. شما نیز کاراکتری در یکی از همین بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین بوده و باید در آن ماجراجویی خود را آغاز کنید. در واقع Terrain of Magical Expertise یک بازی در دل یک بازی دیگر است! این عنوان نقش‌آفرینی TOME نام داشته و یک رویداد ویژه در آن در حال رخ دادن است که جایزه بزرگی دارد. گروهی به اسم White-Hat Hacker شما را دعوت می‌کند تا در برابر افرادی که در حال تقلب کردن برای رسیدن به این جایزه هستند مقابله کنید.

مبارزات درون این بازی مانند عناوین کلاسیک نقش‌آفرینی نوبتی بوده و شاید برای بسیاری آشنا باشد. شما مانند یک هکر درون بازی‌های ویدیویی، باید از قابلیت‌های ویژه خود استفاده کنید تا سایر متقلبین را درون بازی دستگیر کرده و یا خودتان به یکی از آن‌ها تبدیل شوید. برای تشکیل گروه خود می‌توانید تیم‌های 6 نفره از کاراکترهای مختلف با قابلیت‌های منحصربه‌فرد استفاده کنید. بازی 25 مرحله مختلف داشته که در آن بیش از 200 مدل دشمن خاص را ملاقات خواهید کرد.

علاوه بر این تمامی کاراکترهای درون بازی صداگذاری حرفه‌ای شده‌اند و داستان بازی نیز حالتی شاخه‌ای داشته که بسته به تصمیم‌های شما می‌تواند مسیرش تغییر کرده و پایان متفاوتی داشته باشد. حال باید دید که شما در بازی‌ای که در دل خودش یک بازی دیگر را جای داد، چقدر می‌توانید موفق عمل کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری بازی‌های Final Fantasy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Terrain of Magical Expertise با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit or later
Processor: Intel i5, 2.5 GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

We heard you like games, so we made a game about a game! Terrain of Magical Expertise is a non-linear, story-driven RPG adventure, featuring an original turn-based combat system enhanced with various quicktime events. Your character is a player of a fictional MMORPG which rose to prominence during a (obviously just as fictional) global pandemic, which caused almost everybody to stay home and play games. The game is inspired by a popular animated webseries (but not to worry, you will enjoy playing it even if you have never watched it!) and features a full cast of voice actors, including talents from some of your favorite video games, YouTube channels, anime and cartoons, as well as charming animations and a huge world to explore, “TOME” packs 40+ hours of pure fun.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.63 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.