دانلود بازی Avorion برای PC
دانلود بازی Avorion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Avorion برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,769 بازدید

دانلود بازی Avorion برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های محبوب موجود در بازی‌های ویدیویی، سبک Sandbox بوده که اگر بخواهیم آن را به‌طور خلاصه توضیح دهیم، سبکی است که در آن آزادی عمل زیادی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. اسم این سبک از همان شن‌بازی‌های دوران مهدکودک گرفته شده که کودکان در آن می‌توانند آزادانه به هر شکلی که دوست دارند به تفریح بپردازند. تلفیق این سبک با سایر ژانرهای معروف می‌تواند بازی‌های سرگرم‌کننده و جذابی را به وجود آورد. بازی Avorion از استودیو Boxelware عنوانی علمی تخیلی بوده که ماجراجویی‌های فضایی را برای شما آماده کرده است.

داستان بازی در آینده دور اتفاق می‌افتد. در تاریخ تمدن شما اتفاق عجیبی در فضا رخ داده که باعث شده دسترسی به نقاط مرکزی کهکشان غیرممکن شود. این رویداد بزرگ چیزهای عجیبی را در کهکشان شکل داده که علاوه بر خارج کردن دسترسی، پای نژاد بیگانه‌ای به اسم Xsotan را هم به منطقه باز کرده است که در مرکز کهکشان قرار دارند. ظاهراً این بیگانه‌ها تکنولوژی عبور از مناطقی که برای شما غیرممکن است را در دسترس خود دارند اما هنوز هیچ کس موفق نشده تا با آن‌ها ارتباط برقرار کند. فلزی جدید با نام Avorion نیز در مرکز کهکشان کشف شده که ظاهراً نژاد Xsotan سفینه‌های فضایی خود را با آن می‌سازند. شما باید برای پیدا کردن رازهای نهفته، عازم سفری پرمخاطره به مرکز کهکشان شوید.

گیم پلی بازی ترکیبی از ساخت‌وساز سفینه‌های فضایی مختلف، مبارزات جذاب و علمی تخیلی و گشت‌وگذار است. آزادی عمل زیادی در این بازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. مبارزات فضایی بسیار اکشن و مهیج طراحی شده‌اند. همچنین دنیای بازی وسعت زیادی داشته و مملو از مأموریت‌های اصلی و فرعی متنوع بوده که ساعت‌ها شما را درگیر خود می‌کند. قابلیت تجارت و دادوستد با سایر افراد، ارتقا سفینه‌ها و پشتیبانی از Co-op نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی جذاب هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RimWorld و X4: Foundation را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Avorion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel i5 @ 3.0 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce 550 or equivalent (full OpenGL 3.0 support required)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Middle mouse button, mouse wheel required. No Internet connection required for Singleplayer.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel i7 @ 3.3 GHz or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVidia Geforce 1050 / Radeon RX 460
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Middle mouse button, mouse wheel required. No Internet connection required for Singleplayer.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Several hundred years ago, a cataclysmic catastrophe nearly ripped your galaxy apart – an impassable ring of torn hyperspace fabric appeared in the center of the galaxy, which normal hyperspace engines can’t overcome.
Since this Event nobody has managed to get near the central regions of the galaxy. All you know is that the Event also spawned multiple untraversable hyperspace rifts throughout the entire galaxy and that a strange race of aliens, the Xsotan, has appeared in the center. It looks like these aliens have found a way to cross over the torn hyperspace fabric, but so far nobody has managed to establish contact with them.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.