دانلود بک اپ بازی Yokus Island Express برای PC
دانلود بک اپ بازی Yokus Island Express برای PC پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی Yokus Island Express برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1400 2 دیدگاه
2,074 بازدید

دانلود بازی Yokus Island Express برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Yokus Island Express

پستچی آمده! نامه دارید! اوه! به نظر می‌رسد شما به‌عنوان پستچی جدید جزیره انتخاب شدید. تبریک میگویم، پستچی جزیره بودن یکی از هیجان‌انگیزترین کارهای این منطقهٔ اسرارآمیز است. شما در نقش کاراکتر یوکو Yuko وارد بازی می‌شوید. کسی که به‌تازگی خودش را به موکومانا رسانده است. او برای یک زندگی ساده و آرام به آنجا آمده ولی چیزی بیشتر از این حرف‌ها انتظارش را می‌کشد.

هنگامی که یوکو در بازی Yoku’s Island Express به جزیره موکومانا می‌رسد، متوجه می‌شود خدای باستانی جزیره به خواب عمیقی فرورفته است و سرنوشت مردمان آن نامعلوم است و تنها یوکو می‌تواند با حرکت‌های منحصر به فرد خود، در این دنیای جهان باز و حل معماهای گوناگون خدای خفه را بیدار کند تا شرایط به حالت اولش برگردد. با رساندن هر نامه امتیازات زیادی دریافت خواهید کرد و از امتیازات برای تعیین مهارت‌های جدید می‌توان استفاده کرد. مهارت‌های از قبیل پرش‌های بلندتر و منفجر کردن حلزون‌های عجیب و بیدار کردن روستایی‌های خواب‌آلود با کلی سر و صدا!

قهرمان بازی را بچرخانید و به اطراف ببرید تا در کنار بازسازی پست جزیره، خدای خفته را نیز از خواب بیدار کنید. یک ماجراجویی هیجان انگیز و رنگارنگ. گرافیک بازی حالت و فضای یک منطقه گرمسیری را نشان می‌دهد. فضای بازی طراحی آبرنگی مانند دارد، اگر روی نقاطی از بازی دقت کنید خواهید دید با چه دقتی روی هر بخش کار شده است. علاوه بر این در بعضی قسمت‌ها تلسکوپ بزرگی وجود دارد که به‌وسیله آن می‌توانید نمای کلی از نقشه بازی را دریافت کنید.

بازی سبک ماجراجویی و Indie دارد و توسط شرکت Villa Gorilla ساخت و در 29 ماه می 2018 در استیم منتشر شده است. اگر شما هم از بازی پینبال خاطره‌های خوبی دارید، حتماً این بازی را امتحان کنید. هر مرحله از بازی به طور کاملاً تصادفی ایجاد می‌شود و از تکراری شدن آن جلوگیری می‌کند. شما به‌عنوان پستچی این جزیره با مأموریت‌های زیادی روبه‌رو هستید، گاهی باید از کوه‌های بالا بروید و گاهی نیز به اعماق دریا پیش گربهٔ عجیبی بروید! شما هیچ‌وقت مأموریت‌های این پستچی کوچک خسته نخواهید شد.

بازی پین بال را این بار در دنیای جهان باز در بازی Yokus Island Express تجربه کنید! با یوکو همراه شوید و نامه‌های شاد و دوست‌داشتنی را به دست مردم برسانید و امتیازهای رنگی و جذاب بگیرید. شکست دادن غول‌های بازی را فراموش نکنید! در هر مرحله غول‌های ترسناک منتظر شما هستند!

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel i3-2100 @ 3GHz / AMD A8-5500 @ 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 630 1GB / AMD Radeon 7770 1GB / Intel HD 530
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Yoku has arrived on Mokumana and he’s ready for the easy life, soaking up the sun and delivering parcels on a tropical paradise!
However, an ancient Island deity is trapped in a restless sleep – and it’s all down to Yoku to traverse the island using a unique blend of pinball mechanics, platforming and open world exploration, in an amazing adventure to help those in need! Flip and bump our pint-sized protagonist around the stunning hand-painted island on your quest to rebuild the post-office, and wake an old god from its deep slumber.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام بازی کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      خیر