دانلود بازی The Magister برای PC
دانلود بازی The Magister برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Magister برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,937 بازدید

دانلود بازی The Magister برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی سبک‌های متنوعی دارند که در هرکدام می‌توان نوآوری ایجاد کرد تا از کلیشه‌ای شدن دور شود. یکی از سبک‌هایی که دست سازندگان را برای نوآوری و ایده پردازی به‌شدت باز گذاشته است، بازی‌های کارتی بوده که می‌توان آن‌ها را به‌سادگی با سایر ژانرها تلفیق کرد و عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را پدید آورد. بازی The Magister از استودیو Nerdook Productions عنوانی در همین سبک بوده که موضوعات جنایی و کارآگاهی را در کنار سبک کارت بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی نقش یک Magister را بازی می‌کنید که وظیفه‌اش حل کردن معماهای قتل و جنایت‌ها است. تنوع مختلفی در کلاس‌های Magister وجود داشته و هرکدام را که انتخاب کنید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد مخصوص به خودش را دارد. تمامی رویدادها و معماهای درون بازی به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرند و به همین دلیل هر راند بازی شما منحصربه‌فرد بوده و گیم پلی اسیر تکراری شدن نمی‌شود. در طول مراحل فقط شما هستید که می‌توانید با هوش و دقت خود، قاتل را شناسایی کنید.

اما گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک کارت بازی بوده که در آن ابتدا باید دسته کارت‌های خود را طراحی کرده و با استفاده از آن‌ها وارد ماجرا شوید. علاوه بر عنصر مبارزات که همگی بر مبنای کارت‌های شما خواهند بود، پیدا کردن سرنخ، سؤال پرسیدن از شاهدان عینی و… نیز از جمله فعالیت‌هایی هستند که باید در طول بازی از آن‌ها استفاده کنید. به‌جز گزینه مبارزه، می‌توانید از روش‌های دیپلماتیک نیز استفاده کنید تا با دشمنان وارد مذاکره شده و آنچه را که می‌خواهید به دست آورید.

داستان بازی نیز در طول 14 روز در منطقه‌ای به اسم Silverhurst جریان دارد و شما باید در رقابتی علیه زمان، بتوانید تمامی معماهای قتل آن منطقه را حل کنید. تنوع کارت‌ها و قابلیت‌های کاراکتر شما در کنار معماهای تصادفی و سبک و سیاق فانتزی و تاریک بازی، لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برایتان رقم خواهد زد.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Train و UnderMine را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Magister با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Processor 2 GHz (Dual Core)
Memory: 256 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 compatible 3D graphics card with 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 40 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Magister is a murder-mystery card-battler RPG. Build and customise your deck to fight in battles, or use ‘Tactical Diplomacy’ to pacify those who stand in your way. Gather clues and discover motives as you investigate the death of your predecessor and unmask the guilty culprit.
Randomly generated murder-mystery: A walkthrough won’t help here! The events, clues, motives, and murderer change with every playthrough. Only YOU can identify the guilty suspect.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.