پلی استیشن
یحیی رحیمی

زمان پخش پلی استیشن شوکیس 2021 اعلام شد

یحیی رحیمی 11 شهریور 1400 بدون دیدگاه
443 بازدید

با کناره‌گیری سونی از نمایشگاه‌ها و رویدادهای معتبر ازجمله E3 و گیمزکام، برگزاری یک رویداد سالانه به نام پلی استیشن شوکیس در دستور کار قرار گرفته که با هدف نمایش ویدیوهایی از بازی‌های معرفی شده و همچنین معرفی بازی‌های جدید برگزار می‌شود. سونی با انتشار اعلامیه‌ای، زمان پخش استریم زنده پلی‌ استیشن شوکیس 2021 را اعلام کرده و به باور بسیاری، گیم پلی بازی God of War Ragnarok در این رویداد نمایش داده می‌شود.

سونی دقیقاً هفته‌ی آینده و روز پنج‌شنبه، 18 شهریور را به عنوان زمان برگزاری پلی استیشن شوکیس 2021 در نظر گرفته است. این رویداد ساعت 00:30 بامداد به‌وقت‌ایران پخش می‌شود و آینده‌ی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را روشن می‌کند. بر اساس اعلامیه‌ی منتشر شده، مراسم هفته‌ی آینده، حدود 40 دقیقه زمان خواهد برد و شاهد انتشار تریلرها و خبرهای تازه از استودیوهای پلی استیشن و بازی‌های جدید خواهیم. بود.

بخشی از پلی استیشن شوکیس 2021 به بازی‌هایی تعلق دارد که قرار است در فصل تعطیلات آخر سال میلادی منتشر شوند و می‌دانیم که سونی هیچ بازی انحصاری برای آن زمان برنامه‌ریزی نکرده است و انتشار عناوین انحصاری مانند Horizon Zero Dawn به سال 2022‌ موکول شده است. در سوی دیگر گروه‌های مختلفی در حال کار روی بازی‌های انحصاری هستند که هنوز از آن‌ها اطلاعی نداریم و این برنامه، فرصت مناسبی است که در مورد آن‌ها بشنویم.

پلی استیشن شوکیس

احتمال نمایش بازی God of War

کاربران شبکه‌های اجتماعی و طرفداران سونی با انتشار توییت و ویدیوهای مختلف، هیجان خود را از مراسم جدید پلی استیشن نشان داده‌اند. عده‌ای از فعالان عرصه‌ی بازی، باور دارند که نوبت به بازی God of War Ragnarok رسیده و پس از نمایش روند بازی‌های انحصاری جدید، وقت آن است اطلاعات کافی در مورد دنباله‌ی گاد آو وار پیدا کنیم. اگرچه حضور بازی گاد آو وار توسط سونی تائید نشده و تمام این‌ها، گمانه‌زنی است. به‌هرحال منتظر خبرهای بزرگی در این زمینه باشید.

سونی در آخر، نکته‌ای مهم را بیان کرده و آن هم، عدم حضور نسل جدید کنسول واقعیت مجازی پلی استیشن است و به نظر می‌رسد که این کنسول و بازی‌های جدید در یک رویداد جداگانه معرفی خواهند شد. در آخر تمرکز اصلی روی کنسول پلی استیشن 5 و بازی‌های تراز اول و مستقل است و ممکن است استودیوهای شخص ثالث هم در مراسم حضور داشته باشند. مانند همیشه می‌توانید مراسم پلی استیشن شوکیس 2021 را از کانال یوتیوب و توییچ پلی استیشن تماشا کنید. نظر شما چیست؟ آیا بالاخره روند بازی God of War Ragnarok نمایش داده می‌شود؟

منبع:‌PlayStatioBlog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا گیم پلی بازی God of War Ragnarok در پلی استیشن شوکیس نمایش داده می‌شود؟

احتمال زیادی وجود دارد که روند بازی گاد آو وار جدید را در مراسم هفته‌ی آینده سونی ببینیم.

۱
پلی استیشن شوکیس 2021 چه زمانی برگزار می‌شود؟

رویداد جدید پلی استیشن حدود 40 دقیقه خواهد بود و روز جمعه‌ 19 شهریور و ساعت 00:30‌ به وقت ایران برگزار می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.