Battlefield-Mobile
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی بتلفیلد موبایل مشخص شد

یحیی رحیمی 13 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,546 بازدید

بازی بتلفیلد موبایل به‌تازگی در گوگل پلی قرار داده‌شده و اطلاعات کاملی از ویژگی‌ها و حالت‌های مختلف آن دریافت کرده‌ایم. بر اساس توضیحات منتشر شده، بازی Battlefield Mobile دارای نبردهای مهیج و محیط‌های بسیار وسیع خواهد بود. الکترونیک آرتز از قهرمانانی با ویژگی‌های متفاوت استفاده کرده و هر هیرو، شخصیت منحصر به فردی دارد که در کنار دیگر شخصیت‌ها، بازی تیمی جالبی را ارائه می‌دهد.

شما و تیمتان باید در نقشه‌ها و مودهای مختلف به مبارزه بپردازید که کاملاً برای بازی‌کنان قدیمی آشنا خواهند بود. یک ترکیب مناسب از تفنگ‌ها و گجت‌های در حال تغییر بسازید و همچنین برای کنترل وسایل نقلیه‌ی قدرتمند مانند تانک بجنگید. می‌توانید میدان نبرد را توسط سلاح‌های قوی تخریب کنید و همچنین توانایی‌های مبارزه نیز هر بار پیشرفت می‌کند و تکامل می‌یابد. تجربه‌‌‌ای مشابه با وضعیت‌ها و موقعیت‌هایی خواهید داشت که بتلفیلد با آن‌ها شناخته می‌شود. مهم نیست با تانک به تخریب یک برج بپردازید یا اینکه با چتر نجات از ساختمان بپرید و در عین حال، موشکی را روانه‌ی دشمان کنید. تمام مسابقات بتلفیلد موبایل، فراموش‌نشدنی خواهند بود.

با توجه به توضیحات منتشر شده، بازی Battlefield Mobile مشابه بخش چند نفره بتلفیلد است و دقیقاً همان ویژگی‌ها مانند نقشه‌های وسیع و امکان استفاده از تانک و اتومبیل‌های جنگی اضافه شده که انتظارش را داشتیم. بخش چند نفره بازی بتلفیلد، یک میدان نبرد وسیع و فراموش‌نشدنی را در دسترس بازی‌کن قرار می‌دهد که عملاً امکان انجام هر کاری مانند تخریب ساختمان وجود دارد و جالب است که الکترونیک آرتز توانسته همین تجربه‌ی یکسان را برای موبایل هم منتشر کنند.

بازی‌کنان قادر به انتخاب چهار کلاس شخصیتی متفاوت به‌ نام‌های: حمله، پشتیبان، پزشک و ریکان خواهند بود. امکان ایجاد لودآوت اختصاصی وجود دارد و همچنین حالت‌های مبارزه‌ی مختلف از جمله «چند نفره» و «آبجکتیو» استفاده شده‌اند. یک سیستم پیشرفت برای شخصیت‌ها و سلاح‌ها در نظر گرفته شده که امکان ارتقا و استفاده از تمام قدرت شخصیت یا سلاح را می‌دهد. همچنین امکان خرید اسکین و پوسته‌های تزئینی هم وجود دارد.

جالب است که تمامی سربازان موجود در بازی بتلفیلد موبایل، دارای یک پیش‌زمینه‌ی داستانی هستند و می‌توانید داستان آن‌ها را یاد بگیرید تا دست‌پر به میدان نبرد بروید. استودیو دایس هنگام معرفی بتلفیلد 2042، از توسعه‌ی بازی Battlefield Mobile خبر داد و حال می‌دانیم که این شوتر اول‌شخص، سال 2022 برای گوشی‌های موبایل و تبلت منتشر می‌شود.

مدیرکل استودیو دایس (Dice) در مورد بازی بتلفیلد موبایل اذعان کرده که توسعه‌ی آن از چند سال پیش شروع شده و توسعه‌دهندگان تمام تلاش خود را به منظور انتشار بازی در سال 2022 انجام خواهند داد. با توجه به آنکه بازی در گوگل پلی و اپ استور قرار داده شده، احتمال انتشار نسخه‌ی آزمایشی برای چند کشور مختلف در طی ماه آینده وجود دارد. نظر شما در مورد بازی بتلفیلد موبایل چیست؟‌

منبع:‌VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.