دانلود بازی Mighty Fight Federation برای PS5
دانلود بازی Mighty Fight Federation برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Mighty Fight Federation برای PS5

پارسی گیم 10 شهریور 1400 بدون دیدگاه
478 بازدید

دانلود بازی Mighty Fight Federation برای پلی استیشن 5

بازی‌های مبارزه‌ای سبک‌های مختلفی دارند. برخی مانند سری Tekken و یا Mortal Kombat مبارزات را در میدانی محدود میان دو نفر اجرا کرده و برخی مانند عنوان معروف شورش در شهر، آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند؛ اما چیزی که بر کسی پوشیده نیست، جذابیت و سرگرم‌کننده بودن گیم پلی این سبک از بازی‌های ویدیویی است. بازی Mighty Fight Federation از استودیو Komi Games عنوانی در همین سبک بوده که سبک و سیاق فانتزی و بامزه‌ای را برای دنیای خودش برگزیده تا مبارزات مهیجی را به خورد بازیکنان بدهد.

گیم پلی این بازی، مبارزان را در میدانی محدود قرار داده تا با یکدیگر وارد نبرد بشوند. شما می‌توانید از بین 13 کاراکتر مختلفی که وجود داشته انتخاب کرده و وارد مبارزه شوید. هرکدام از این 13 نفر، قابلیت‌ها و سبک مبارزه‌ای متفاوتی دارند. پیدا کردن کمبوها و فن‌های مختلف هر کاراکتر چیزی است که باید به‌مرورزمان به دست آورید و در بازی پیاده‌سازی کنید تا به یک مبارز حرفه‌ای و چیره تبدیل شوید. عنصری به اسم Hype Energy درون مبارزات حضور دارد که با صدمه زدن یا دیدن پر می‌شود و در صورت رسیدن به حد لازم، می‌توانید برای فعال‌سازی حرکات مرگبار یا دفاعی از آن استفاده کنید.

حالت‌های مختلفی برای مبارزات وجود دارد. از مبارزات 2v2 گرفته تا 4 نفری که همگی با هم دشمن بوده و در سبک Free-for-All وارد میدان می‌شوند و آخرین نفر پیروز خواهد شد. گرافیک جذاب و کارتونی بازی و جلوه‌های ویژه حرکات دفاعی و تهاجمی، محیط‌ها را چشم‌نواز و زیبا کرده است و در کنار هیجان بالای بازی و گیم پلی اکشن، تجربه کامل و متفاوتی را در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر دنبال یک بازی مبارزه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده هستید، Mighty Fight Federation گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tekken 7 و Street Fighter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mighty Fight Federation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Mighty Fight is a throwback to classic 3D arena fighters, but with a focus on fighting game fundamentals. Select from a roster of characters each with distinct and deep combo opportunities. Use the game’s Hype mechanics to zone, evade, counter and play mind-games with your opponents. Mighty Fight combines the old with the new in a fresh competitive twist on the party-fighter genre.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 2.63 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.