دانلود بازی Travellers Rest برای PC
دانلود بازی Travellers Rest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Travellers Rest برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,499 بازدید

دانلود بازی Travellers Rest برای کامپیوتر

امروزه عناوین مدیریت و شبیه‌ساز زیادی در بازار بازی‌های ویدیویی وجود دارد. شما در این سبک از بازی‌ها می‌توانید مدیر یک زندان باشید، کارخانه‌ای را راه‌اندازی کرده و یا در نقش یک کشاورز مزرعه‌دار ماهری شوید. تنوع بازی‌های موجود باعث می‌شود تا دست بازیکنان برای انتخاب بسیار باز باشد. بازی Travellers Rest از استودیو Isolated Games به سراغ سوژه‌ای جدید در این سبک رفته و وظیفه مدیریت و توسعه یک کاروانسرا را بر عهده شما قرار خواهد داد.

همان‌طور که میدانید، معمولاً این سبک از بازی‌ها داستان خاصی ندارد و مستقیم شما را درگیر گیم پلی می‌کند. اینجا یک کاروانسرای بزرگ ولی ناموفق در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با مدیریت درست، دوباره آن را به مکانی گرم و پرشکوه تبدیل کرده و آن را توسعه دهید. سبک و سیاق دنیای بازی که کاروانسرای شما در آن قرار دارد، حالتی فانتزی داشته تا تصاویری آشنا را برایتان پدید آورد.

از صفر تا صد کاروانسرا را باید خودتان مدیریت کنید. ساختن نوشیدنی، پرورش دام و غله برای غذا در مزرعه شخصی، مهارت آشپزی و… همگی از عناصر موجود در بازی هستند. به دلیل سبک و سیاق فانتزی بازی، چیزهای جادویی هم در آن وجود داشته تا جذابیت بیشتری به محیط ببخشند و بیشتر شما را سرگرم کند. با پیشروی در بازی و شکوفایی کاروانسرا، مواد اولیه جدیدتری را کشف می‌کنید تا توسط آن‌ها چیزهای جذاب جدیدی بسازید. سیستم Level هم مانند بازی‌های نقش‌آفرینی وجود داشته تا با افزایش آن بیشتر بتوانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید.

توجه به نیازهای مشتری‌ها، مدیریت منابع و خرج کردن سلیقه برای توسعه کاروانسرا از عوامل کلیدی در موفقیت شما خواهد بود. تعداد مشتری‌های شما نیز به‌مرور بیشتر شده و شخصیت‌های جالب و متفاوتی را در کاروانسرای خود ملاقات می‌کنید که هرکدام داستان پس‌زمینه جذابی در این دنیای فانتزی داشته‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Travellers Rest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Graphics card with shader model 4.0+
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Travellers Rest is a tavern management game where you can brew your own beer, run a farm, and build relationships. You are an innkeeper, on a journey to transform a run-down tavern into a bustling social space. Based in a cheerful fantasy setting, Travellers Rest is home to people to meet, places to explore, and lost magic. Along your journey you’ll discover new things to brew, farm, cook, and build to create your perfect fantasy tavern.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.