دانلود بازی Get Packed Fully Loaded برای PC
دانلود بازی Get Packed Fully Loaded برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Get Packed Fully Loaded برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,613 بازدید

دانلود بازی Get Packed Fully Loaded برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های نوینی که به‌تازگی در بازی‌های ویدیویی توسط سازندگان پیاده‌سازی می‌شود، تمرکز بر فیزیک متفاوت و بامزه است که باعث ایجاد گیم پلی‌ای سرگرم‌کننده، جذاب و مملو از لحظات خنده‌دار می‌شود. این بازی‌ها درون‌مایه طنز بسیار بالایی داشته و برای تجربه در کنار دوستان طراحی‌شده‌اند تا این لحظات خنده‌دار را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. بازی Get Packed Fully Loaded از استودیو Moonshine عنوانی جدید در همین سبک و سیاق است که وظیفه بار زدن اجناس مختلف را با فیزیکی خنده‌دار بر عهده شما قرار می‌دهد.

داستان بازی بسیار ساده و درعین‌حال عجیب است. یک شرکت تصفیه نمک بسیار قدرتمند، کنترل شهری به اسم Dichlington را در دست گرفته و حال آخرین گروه از باربرها باید در کمترین زمان ممکن عناصر مزاحم را از شهر جمع کرده و جابه‌جا کنند. تیم شما باید با همکاری، در مدتی کوتاه کل شهر را جابه‌جا کند، هرچند در طول این فرایند خرابکاری‌های زیادی رخ خواهد داد و آوار و انفجارهای زیادی را تجربه خواهند کرد…

اما اصل جذابیت بازی، گیم پلی مهیجش است که به‌خصوص در کنار چند نفر از دوستان خود، لذتی فزاینده را به خورد شما خواهد داد. عنصر فیزیک خنده‌داری که در بسیاری از بازی‌ها مانند Human Fall Flat پیاده‌سازی شده، اینجا هم حضور دارد. شما باید دائم وسایل مختلف را در Get Packed Fully Loaded جابه‌جا کنید. شاید این امر ساده خسته‌کننده به نظر آید اما به دلیل موتور فیزیک بازی، همین امر ساده به‌شدت سرگرم‌کننده شده است. بازی 18 مرحله مختلف داشته که در 6 قسمت تقسیم می‌شوند. همچنین 12 شخصیت مختلف را می‌توانید برای بازی کردن انتخاب کنید و آن‌ها را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. درمجموع تجربه این عنوان، لحظاتی را برایتان خواهد ساخت که لبخند چاشنی دائمی آن خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Human Fall Flat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Get Packed Fully Loaded با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD4000 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Windows compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1060 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Windows compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get Packed: Fully Loaded is the expanded edition of the couch co-op removals game that’s full of calamity and physics-based carnage for 1-4 players.
When a greedy salt mining company takes over Ditchlington, Last Ditch Removals must handle the hostile eviction. With little time and even less caution, your ragtag removals team gets to work rapidly relocating the entire town… leaving a trail of destruction, explosions, and debris in your wake!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.