دانلود بازی MX vs ATV All Out AMA Pro Motocross Championship برای PC
دانلود بازی MX vs ATV All Out AMA Pro Motocross Championship برای PC پارسی گیم

دانلود بازی MX vs ATV All Out AMA Pro Motocross Championship برای PC

پارسی گیم 4 خرداد 1399 1 دیدگاه
3,837 بازدید

دانلود بازی MX vs ATV All Out AMA Pro Motocross Championship برای کامپیوتر

استودیو THQ Nordic در سال 2018 دست به انتشار بازی رقابتی هیجان انگیزی زد. این بازی MX vs ATV All Out بود که جریان رقابتی بسیار هیجان انگیز را به راه انداخت و با گذشت مدت ها هنوز هم جزو بهترین ها حساب می شود. این بازی که شبیه‌ساز مسابقات موتورسواری است برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته و در مدت زمان اندکی که از عرضه‌ی آن می‌گذرد موفق شده تبدیل به بزرگ‌ترین و بهترین بازی موتورسواری سال شود، از ویژگی‌های MX vs ATV All Out می‌توان به گیم پلی اعیتادآور و گرافیک خیره‌کننده‌ی آن اشاره کرد. به تازگی بسته الحاقی جدید بازی به نام MX vs ATV All Out 2020 AMA Pro Motocross Championship منتشر شده است که رقابتی تازه را به ارمغان می آورد.

همانند هر بازی شبیه‌ساز دیگری MX vs ATV All Out نیز از بخش داستانی بهره‌مند نیست و کاربران تنها باید با شرکت در مسابقات و رقابت با حریفان داستان خود را خلق کنند، بازی دارای حالت‌های مختلفی است که هرکدام از این بخش‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند، شما در بخش Career بازی می توانید با یک موتور سوار تازه کار، بازی را آغاز کرده و به‌مرورزمان تبدیل به یکی از بهترین موتورسواران جهان شوید، در بخش محتوا و تنوع پیست‌ها و موتورها نیز MX vs ATV All Out بسیار خوب عمل کرده و بازی طوری طراحی‌شده که هیچ‌وقت شما را خسته نخواهد کرد و همیشه چیزی برای ارائه خواهد داشت، بازی دارای یک بخش آنلاین نیز هست که تجربه‌ی آن به همراهی دوستان خالی از لطف نیست.

در بسته الحاقی MX vs ATV All Out 2020 AMA Pro Motocross Championship بیش از 12 پیست مسابقه جدید اضافه شده اند و می توانید فصل 2020 مسابقات موتورسواری را با آخرین جزئیات و در نهایت واقعیت مشاهده کرد. با انتشار این بسته الحاقی، هر هفته نیز یک پیست مسابقه تازه به بازی اضافه می شود و البته حضور لورتا لین، از اسطوره های رقابت های موتورسواری، هم جلوه ای جذاب به بازی بخشیده است. با نصب این DLC می توانید شهرهای مختلفی از سراسر جهان سفر کنید و تجربه ای جالب از مسابقه در پیست های مختلف را تجربه کنید. حالا با شروع مسابقات موتوکراس 2020 می توانید پا به پای رانندگان رقابت دهید و این هیجان بی حد و شمار را تجربه کنید.

بدون شک MX vs ATV All Out را می توان یکی از بهترین بازی‌های موتورسواری چند سال اخیر صنعت گیم دانست که می تواند شما را گیم پلی و گرافیک دوست‌داشتنی‌اش تا مدت‌ها سرگرم خود کند. در این سبک نگاهی هم به بازی های MotoGP 20 و Motorcycle Club بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Gene Rain با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Quad Core i5 @ 2.5 GHz (or AMD equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 460 or Radeon HD 6850 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 26 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Quad Core i5 @ 3 GHz (or AMD equivalent)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 770 or Radeon R9 R280X or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 26 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Compete like the pros on 12 official tracks from the 2020 AMA Pro Motocross Championship, plus the legendary Loretta Lynn’s! Starting May 21st, a new track unlocks every week on your path to becoming the champion. The Fox Raceway series finale will unlock at a later date this fall. This exclusive opportunity is only available for a limited time, so get yours today!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    اریا

    مهمان

    فرق اینmx vs atv allout locas oilبااونmx vs atv alloutچه فرقی دارده دو تا مثل هم انگار تو سایت قراردادید

    پاسخ دهید