دانلود بازی Inspector Waffles برای PC
دانلود بازی Inspector Waffles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inspector Waffles برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,221 بازدید

دانلود بازی Inspector Waffles برای کامپیوتر

سبک کارآگاهی در بازی‌های ویدیویی طرفداران خاصی دارد. اینکه خودتان را در قدم‌های یک کارآگاه ماهر قرار داده و به دنبال سرنخ و مدرک برای حل کردن پرونده‌های پیچیده جرم و جنایت بروید، برای بسیاری لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. خوشبختانه تعداد زیادی از عناوین ویدیویی، این سوژه را محوریت خودشان قرار داده‌اند تا عطش طرفدارانش را سیراب کنند. بازی Inspector Waffles از استودیو Goloso Games عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که دنیای پیکسلی دوبعدی و پررمزورازی را برای کارآگاه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شخصیت‌پردازی متفاوت این بازی اولین چیزی است که نظر شما را به خودش جلب می‌کند. تمامی کاراکترهای موجود در دنیای بازی حیواناتی هستند که مانند انسان‌ها زندگی می‌کنند، راه می‌روند و لباس می‌پوشند. شما نقش گربه‌ای به اسم Waffles را دارید که یک کارآگاه زبده بوده و در جای‌جای شهر، پرونده‌های مرموز و پیچیده جرم و جنایت را حل می‌کند. او که فکر می‌کند دردسرهایش تمام ‌شده، به‌تازگی درگیر پرونده قتل یکی از رئیس‌های صنعتی شهر می‌شود و باید دنبال مدارک و سرنخ‌هایی برای حل این موضوع مرموز شود.

دنیای پیکسلی بازی مملو از شخصیت‌های به‌یادماندنی است. شما با قدم زدن در جای‌جای شهر، به دنبال سرنخ گشته و با شاهدان و مردم شهر صحبت کنید؛ مانند تمامی بازی‌های کارآگاهی، توجه و دقت شما عنصر اصلی برای پیشروی در مراحل خواهد بود. سبک و سیاق پیکسلی بازی در کنار استفاده از رنگ‌های زنده، علاوه بر انتقال حس نوستالژی، دنیای زیبایی را پدید آورده که گشت‌وگذار در آن بسیار لذت‌بخش است. در کنار این عناصر، موسیقی زیبا همواره مهمان گوش‌های شما خواهد بود تا لذتی دوچندان را تجربه کنید. آیا آماده هستید تا این گربه باهوش را راهنمایی کرده و پرونده قتل مرموزی که بر عهده دارد را حل کنید؟

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Twelve Minutes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inspector Waffles با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel or AMD CPU
Graphics: DirectX compatible card
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel or AMD CPU
Graphics: DirectX compatible card
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inspector Waffles was hoping his worst days were behind him, but the murder of a high-profile industrialist CEO beloved by the citizens of Cat Town raises new questions and fears. Being the best inspector on the CTPD, Waffles has no choice: he’s gotta push past the painful memories, don his well-worn overcoat, and prepare to get his paws dirty.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.