دانلود بازی Death Trash برای PC
دانلود بازی Death Trash برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Death Trash برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,728 بازدید

دانلود بازی Death Trash برای کامپیوتر

سوژه آخرالزمان و دنیایی که توسط آن نابود شده هم در فیلم‌ها و هم در بازی‌های ویدیویی محبوبیت خاصی دارد. سازندگان بازی‌های ویدیویی عناوین زیادی را با محوریت این موضوع طراحی می‌کنند و سبک‌های زیادی از آن‌ها در بازار وجود دارد، از بازی‌های شوتر و اکشن گرفته تا استراتژی نوبتی، ساخت‌وساز و… بازی Death Trash از استودیو Crafting Legends یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی بوده که دنیایی وسیع و پساآخرالزمانی را برای جست‌وجو و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این بازی که سبک گرافیک پیکسلی و زاویه دوربین ایزومتریک دارد و شما وارد یک دنیای نابود شده و مملو از هیولاهای هولناک می‌شوید. سبک طراحی بازی ترکیبی از عناصر سایبرپانکی، لاوکرفتی و ترسناک است که هرکدام به عمق این دنیا می‌افزایند. داستان بازی در سیاره‌ای به اسم Nexus جریان داشته که توسط بشریت به‌تازگی کشف شده است. رازهای زیادی در دل این سیاره نهفته بوده که به دلیل کنجکاوی انسان‌ها بار دیگر به سطح سیاره برگشته‌اند و منجر به ایجاد هرج‌ومرج و تباهی برای ساکنانش شده‌اند. حال در این دنیای آخرالزمانی قانون، قانون جنگل است و هرکس قوی‌تر باشد زنده می‌ماند. شما در نقش یکی از ساکنان این سیاره وارد داستان خواهید شد تا سرنوشت خودتان را در آن رقم بزنید.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی و اکشن و شوتینگ است. علاوه بر طیف گسترده‌ای از سلاح‌های سرد و گرم که در دسترس دارید، روش‌های مختلفی را نیز می‌توانید برای پیشروی در مراحل متعدد بازی برگزینید. برای مثال می‌توانید مستقیم وارد مبارزه شده و یا مخفی‌کاری را ترجیح دهید. همچنین امکان جیب‌بری و دزدی هم در بازی وجود دارد. وجود دیالوگ‌های مختلف و تصمیم‌هایی که در روند روایت داستان مؤثر هستند نیز عمق بازی را بیشتر می‌کنند. شما می‌توانید بازی را بدون کشتن بسیاری از شخصیت‌ها به پایان برسانید! بخش داستانی بازی از حالت Co-op پشتیبانی کرده تا بتوانید آن را در کنار یکی از دوستان خود تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Ascent و Scarlet Nexus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Death Trash با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Death Trash features a world where cosmic horrors long for humanity but meet punks with shotguns. Influenced by post-apocalyptic, horror, and cyberpunk classics but with a fresh personality of its own. Death Trash combines the crunch and depth of old-school, role-playing classics with the controls and game feel of modern games.
Death Trash is an open-world, singleplayer role-playing game with handcrafted levels, a strong story campaign and optional local co-op gameplay.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.