دانلود بازی Cats in Time برای PC
دانلود بازی Cats in Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cats in Time برای PC

پارسی گیم 8 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,555 بازدید

دانلود بازی Cats in Time برای کامپیوتر

شاید گاهی بخواهید به‌جای درگیر شدن در یک بازی پیچیده و عمیق، فقط وقت خودتان را در محیطی آرامش‌بخش و ساده بگذرانید و تجربه‌ای سرگرم‌کننده از یک بازی ساده را داشته باشید. استودیوهای سازنده بازی‌های ویدیویی به این نیاز بازیکنان نیز پاسخ داده‌اند و هر از چند گاهی، عناوینی ساده اما جذاب پدید می‌آورند. بازی Cats in Time از استودیو Pine یکی از همین عناوین بوده که ماجراهای گربه‌های گم‌شده در زمان را برای شما آماده کرده تا با آن سرگرم شوید.

شما در این بازی نقش دستیار یک پروفسور را دارید. او متخصص تحقیقات مربوط به زمان بوده و یک ماشین زمان فعال را هم اختراع کرده است. ازآنجایی‌که او عاشق گربه‌ها است، تعداد زیادی از آن‌ها را نگه می‌دارد اما متأسفانه این گربه‌های بازیگوش وارد آزمایشگاه او شده و ماشین زمان او را فعال کرده‌اند. حالا هرکدام از گربه‌های عزیز او در زمان گم‌شده و وظیفه شما است که تمام آن‌ها را پیدا کرده و به پروفسور برگردانید. فقط این نکته را بدانید که گربه‌های پروفسور در امر پنهان شدن مهارت خاصی دارند!

داستان ساده و بامزه بازی به‌اندازه کافی شما را با سبک و سیاق آن آشنا می‌کند. اینجا همه‌چیز ساده است و هدف شما پیدا کردن تعدادی گربه گم‌شده در زمان خواهد بود. شما با سفر به مکان‌های مختلفی در زمان، به جست‌وجوی آن‌ها خواهند رفت. بیش از 30 مکان مختلف در بازی وجود داشته، از مصر باستانی گرفته تا خیابان‌های نیویورک و یا شهر توکیو در آینده دور.

گیم پلی بازی به حل کردن معماهای مختلف در مکان‌های ذکرشده خلاصه می‌شود. طراحی معماها هوشمندانه بوده و هرکدام سبک خاصی از تفکر را برای حل شدن می‌طلبند. پس از حل هرکدام، یکی از 300 گربه‌ای که باید برای پروفسور پیدا کنید را خواهید یافت. ساده بودن عنصر اصلی این بازی است و می‌تواند لحظاتی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده را در کنار موسیقی زیبایش برای شما رقم بزند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Twelve Minutes و Bloons TD 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cats in Time با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 Ghz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 2GB, Shader Model 2.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: yes

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

My name is Professor Tim Edger, and I’m the inventor of the time machine and an avid cat lover! Sadly, I have a problem, and maybe YOU can help me.
You see, my beloved cats are missing. While playing in the lab, they’ve activated my time machine and ZAP, now they are lost in space and time! You have to travel from ancient Egypt, all the way to the streets of late 20. century New York, and even beyond the present – to future Tokyo.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.